Ligt er een beetje aan uit wie ik kan kiezen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel voorzichtig begin ik te vermoeden dat de humor van IkWeetNiets het succes van Huub tracht te overstijgen. De vraag is of de FOK!lezers dat ook zullen bevestigen in de popu-poll........
Nee, minimaliseren... max. 3 cm ofzo (damn, nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggenquote:
Je mag kiezen uit Huub of zijn FOK!ego (familie/neef/vriend/.... zou zelfs looser kunnen zijn) IkWeetNietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan uit wie ik kan kiezen...
quote:(voor de grap kunnen liefhebbers van nodeloos scrollen nu een paar momenten nodeloos scrollen)
En ik maar hopen dat ik kon kiezen uit Fok!kerts...quote:Op woensdag 21 maart 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je mag kiezen uit Huub of zijn FOK!ego (familie/neef/vriend/.... zou zelfs looser kunnen zijn) IkWeetNiets
Een deel van de huidige users van het DGK subforum is dusdanig humorloos dat een cynische opmerking nog 3 keer uitgelegd moet worden... nadat je 6 keer een "dat meen je niet" en "heb je ze nog wel allemaal op een rijtje" voor je kiezen hebt gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel voorzichtig begin ik te vermoeden dat de humor van IkWeetNiets het succes van Huub tracht te overstijgen. De vraag is of de FOK!lezers dat ook zullen bevestigen in de popu-poll........
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 maart 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van de huidige users van het DGK subforum is dusdanig humorloos dat een cynische opmerking nog 3 keer uitgelegd moet worden... nadat je 6 keer een "dat meen je niet" en "heb je ze nog wel allemaal op een rijtje" voor je kiezen hebt gehad.
Ik vermoed dus dat vrijwel iedere poging tot humor zal eindigen als onbegrepen post.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
(voor de grap kunnen liefhebbers van nodeloos scrollen nu een paar momenten nodeloos scrollen)
Enig angsthazen-gedrag te bespeuren bij de poster van dat scroll-bericht ..........quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van de huidige users van het DGK subforum is dusdanig humorloos dat een cynische opmerking nog 3 keer uitgelegd moet worden... nadat je 6 keer een "dat meen je niet" en "heb je ze nog wel allemaal op een rijtje" voor je kiezen hebt gehad.
Ik vermoed dus dat vrijwel iedere poging tot humor zal eindigen als onbegrepen post.
Daarom hou ik ook zoveel van je!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
Ehm zouden ze die opmerkingen nog een keer kunnen uitleggen, ik ben soort van Blont en Humor heb ik al helemaal niet.![]()
Zolang ze het bonnetje nog maar heeft...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef milk-shake het volgende:
amandel is weer een soort van bezig geweest ....haar nacht ponnie zat gewoon verkeerd om met het bonnetje aan de buitenkant ...hihi
Ik ook van jouquote:
Zou haar moeder het bonnetje ook nog hebben ????quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef demins het volgende:
[..]
Zolang ze het bonnetje nog maar heeft...
zal ik ff weggaan????(quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Wil je nu eindelijk met me ehm ...........
quote:
mmmmm ijsje kopen ...nu ...zo vroeg in de ochtend......wel lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
nee hoor. Wilde alleen maar vragen of we ff samen een ijsje gingen kopen
![]()
ik zie niksquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:33 schreef itsme het volgende:
[[url=http://img83.imageshack.us/img83/7702/06091568625scope3if3.th.jpg]afbeelding][/URL]
Meet The Fokkers
(made by Scope)
Die zoek ik even op in het grote Code-Boek!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
nee hoor. Wilde alleen maar vragen of we ff samen een ijsje gingen kopen
![]()
leuk ............maar waar ben ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:33 schreef itsme het volgende:
[[url=http://img83.imageshack.us/img83/7702/06091568625scope3if3.th.jpg]afbeelding][/URL]
Meet The Fokkers
(made by Scope)
Ik ben er ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
leuk ............maar waar ben ik![]()
nou als je um nog niet doorheb............................dit wordt niksquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef demins het volgende:
[..]
Die zoek ik even op in het grote Code-Boek!
ff wachten hij is al ietsje ouder, dus dan duurt het altijd wat langer voor het kwartje valt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:38 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou als je um nog niet doorheb............................dit wordt niks![]()
en fan van Herman brood.................quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ff wachten hij is al ietsje ouder, dus dan duurt het altijd wat langer voor het kwartje valt.![]()
Als ik handig was daarin, zou ik het zo doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
misschien kan iemand er nog eens een maken, maar dan voor DGK?
ken je mij er niet nog tussen flansen ......ik wil hem zoooooo graag uitprinten enz.........is wel heeeeeeeeel veel werk denk he???quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
misschien kan iemand er nog eens een maken, maar dan voor DGK?
Hou je mond, vrouw! Ik zoek mijn Code-Boek!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ff wachten hij is al ietsje ouder, dus dan duurt het altijd wat langer voor het kwartje valt.![]()
Erg leuk itsmequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:33 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
Meet The Fokkers
(made by Scope)
he he hij reageerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:50 schreef demins het volgende:
[..]
Hou je mond, vrouw! Ik zoek mijn Code-Boek!![]()
Zoek eens bij de C van Code-boek, misschien helpt hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:50 schreef demins het volgende:
[..]
Hou je mond, vrouw! Ik zoek mijn Code-Boek!![]()
Tja tis een man he, dan is het haast onmogelijk een vlugge reaktie te verwachten.quote:
Stil vrouw!~Ik zoek de C!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja tis een man he, dan is het haast onmogelijk een vlugge reaktie te verwachten.![]()
Ik las er eerst nog overheen, maarre... zoiets liefs heeft een vrouw nog nooit tegen me gezegd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja tis een man he, dan is het haast onmogelijk een vlugge reaktie te verwachten.![]()
owwwwwwwwww okequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
Ik heb hem niet gemaakt hoor.
Dat was Scope.
Shit het regent pijpenstelen . natuurlijk moet ik zo de deur uit.![]()
hihihihiquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik las er eerst nog overheen, maarre... zoiets liefs heeft een vrouw nog nooit tegen me gezegd!![]()
Hier is het hartstikke droog en vrijwel onbewolktquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:56 schreef itsme het volgende:
Ik heb hem niet gemaakt hoor.
Dat was Scope.
Shit het regent pijpenstelen . natuurlijk moet ik zo de deur uit.![]()
Je weet nu toch ondertussen wel dat ik lief ben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik las er eerst nog overheen, maarre... zoiets liefs heeft een vrouw nog nooit tegen me gezegd!![]()
En jij zal er wel weer niet uit hoeven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier is het hartstikke droog en vrijwel onbewolkt
Jawel, de hond moet er nog uit. En eigenlijk ben ik nu aan het spijbelen. Ik moet eigenlijk werken, maar ja dat is het voordeel van eigen baas zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef demins het volgende:
[..]
En jij zal er wel weer niet uit hoeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |