Met dank aan mevrouw Pannekoek, ach joh zo hoeven we niet meer zo vaak te kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Dit is dus de Huub voor de aankomende tijd, rustig, geen rellen meer.
Gesellig, nou.![]()
Dat kan hij nooit lang volhouden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Dit is dus de Huub voor de aankomende tijd, rustig, geen rellen meer.
Gesellig, nou.![]()
herma beaamde trouwens net tegen huub dat ze het ook niet eerlijk vond dat alleen hij sancties heeft gekregenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef Dark het volgende:
Huub in gesprek met herma over de waarschuwing met sanctie. Hij vindt het oneerlijk dat hij als enige een waarschuwing heeft gehad. Herma vroeg of Huub daar al iets over gezegd heeft, maar Huub vindt zichzelf niet zo'n kneus als Brian die om iedere scheet naar de productie telefoon loopt.
Hij kan die sancties wel hebben.
Gisteren hebben Brian en Huub woorden gehad, off cam!
gisteren de beelden gezien van een huilende Brain die op de klote kreeg van zijn juf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef solara4 het volgende:
waar is Brain nu?????
met de ontwikkelingen van de laatse dagen in de media over 10 zou mij dit ook niks verbazenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef Pavement het volgende:
Saaie boel als hij zich mot inhouden, hoe zit dat nu met de nieuwe bewoner ? deze laat erg lang opzich wachten volgens mij is dit het teken dat de stekker er binnekort uitgaat
Lopende contracten moeten zo goedkoop mogelijk worden nagekomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
met de ontwikkelingen van de laatse dagen in de media over 10 zou mij dit ook niks verbazen
ik ben wel benieuwd hoe dit dan zou worden afgehandelt
Goeie cap, ik miste die netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |