Een sci-fi serie ontstaan vanuit het Britse ITV waar seizoen 1 (slechts zes afleveringen) nu is afgelopen en seizoen 2 op de planning staat voor 2008..duurt dus nog wel even.. Is er iemand die al iets van deze serie gezien heeft? Het concept spreekt mij wel aan, lijkt me zeker de moeite waard al dacht ik dat ik die ene film Sound of Thunder (waar ik in eerste instantie aan moest denken toen ik wat van Primeval zag) ook geweldig zou vinden maar vooral door de verschrikkelijke special effects vond ik die film echt zwaar ruk. De special effects van deze serie schijnen daarentegen zeer goed te zijn, nu hopen dat het daar niet alleen bij blijft.quote:Diep in het Forest of Dean bevindt zich een scheur in de tijd waardoor monsters uit de oertijd naar het nu kunnen oversteken. Het team van evolutionair bioloog Nick Cutter moet ze tegenhouden.
quote:Er zit 'n dino op mijn dak!
De terugkeer van Doctor Who op de BBC is in Engeland niet onopgemerkt voorbijgegaan. Marktaandelen van rond de 40 procent zijn eerder regel dan uitzondering. De concurrent ITV zat aanvankelijk behoorlijk met de tijdreizende doctor in de maag, totdat ook die zender een slimmerik het tijdreisgenre ontdekte en Primeval verzon. In deze serie krijgt een groep Londense wetenschappers met dood en verderf zaaiende dinosauriërs te maken, die dankzij een gat in de tijd plotseling in en om Londen zijn terecht gekomen.
Sommige Doctor Who-fans vinden Primeval een slap aftreksel van hun lievelingsserie. Toch weerhield dat het gros van de Britten er niet van om ook eens naar deze fantasyserie te gaan kijken. Sterker nog: tijdens sommige afleveringen stemde maar liefst een derde van alle tv-kijkers op Primeval af.
Van dat soort aantallen kan Tien, de zender waarop de serie in Nederland is te zien, natuurlijk alleen maar dromen. Toch is de kans groot dat de spannende verhalen en de spectaculaire special effects op zijn minst een deel van de sf-fans naar de zender weet te lokken. In de eerste aflevering zullen ze dan kennis maken met de hoofdrolspelers en met een Gorgonopsid. En dat beest is heel groot, is gezegend met heel veel scherpe tanden en heeft een stevige trek. Het team heeft de handen er in ieder geval meer dan vol aan.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
primeval moet toch minimaal 300.000 kijkers kunnen scorren op tien
*mompelt iets over dat de eerste 6 afleveringen al downloadbaar zijn *quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Jammeer dat ik er vanavond niet ben, ik hou ook wel van dat soort series.
Hopen dat het snel te downloaden is...
Ah, thanx..ik zie dat ze ook al op DC++ staan over een kwartiertje heb ik ze binnenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef Tware het volgende:
[..]
*mompelt iets over dat de eerste 6 afleveringen al downloadbaar zijn *![]()
ik had gehoord dat lijkt op J Parkquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Neem het op video op.
Ben wel nieuwsgierig geworden door de lovende persberichten.
Het idee misschien. Verder niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
ik had gehoord dat lijkt op J Park
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |