zoeen witte van 'marmer'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef LasTeR het volgende:
Heb je dan wel een deur?
Hardwerkend persoontje - Voordeur witquote:
Ja èn?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Waren een aantal kleine kinderen _:') &
Maar als je snoep koopt stijgt je cholesterol gehalte waardoor je hart problemen krijgt en je dus jezelf ten goede doet door te doneren!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef tonks het volgende:
twee werken eerder kwamen er ook al mensen snoep verkopen en geld vragen voor de hartstichting.
Scam dus!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maar als je snoep koopt stijgt je cholesterol gehalte waardoor je hart problemen krijgt en je dus jezelf ten goede doet door te doneren!![]()
Ik zei: 'Corpulentie'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn?
Dat zegt niets over de mate van corpulentie
Schorem! Dus volgende keer gewoon snoep in de winkel kopen!quote:
Was ook nog 2,50quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Schorem! Dus volgende keer gewoon snoep in de winkel kopen!
Was het wel merk? Of was het Aldi?quote:
quote:
Hahaahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef LasTeR het volgende:
TYFUS IK MOET NOG STEEDS LEREN!! DE HELE DAG AL KUTFOK!!
Buurman!quote:
14.gifquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Die naam herkende ik al zonder dat linkje hoor
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef Viswijfje het volgende:
Wat kun je met die bonnen?
Poepen!!111quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef Viswijfje het volgende:
Wat kun je met die bonnen?
quote:
dan laat je ze de ganzen dag werken en dan geef je ze een briefje met daarop geschreven heitjequote:Op woensdag 21 maart 2007 08:11 schreef Funksoldier het volgende:
hier is het geloof ik ook een beetje in, komen ze wekelijks langs en vragen dan "heeft u nog een heitje voor een karweitje?"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |