Een wij zijn geinspireerd door de 60's, The Jam, Oasis-kapselquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef Mister1977 het volgende:
Echt een regenbui-en-ik-heb-geen-paraplu-kapsel
Zo klinkt het ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef Mister1977 het volgende:
Echt een regenbui-en-ik-heb-geen-paraplu-kapsel
Kortsluiting niet alleen in centrale portiervergrendeling maar ook in elektrische gitaren.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:05 schreef Mister1977 het volgende:
Carlo Pedersoli en Mario Girotti
![]()
edit: is overigens geen antwoord op de vraag hierboven
Elke zondagmiddag op Talpaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef Aoristus het volgende:
fucking hell, dat had ik gemist, de 4 vuisten..!!!!
Ja, da's mijn zwakke plekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Elke zondagmiddag op Talpa
Het enige leuke op Talpa
Die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, da's mijn zwakke plek
Anders zou ik nooit naar talpa kijken, afgelopen zondag heb ik het gemist.. helaas. Laten we hopen dat dit niet Talpa uit het moeras moet trekken.. Dat zou vals zijn.
Dat was Roma, città aperta van Rossellini. Mooie film imoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef fratsman het volgende:
Welke film was dat nou, wat bij dat stukje met Andrea Vreede voorbij kwam?
inderdaad, jammer dat ze dat dus niet doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:55 schreef VoreG het volgende:
Als je De Gouden Kooi zo achter elkaar plakt lijkt het nog best een aardig programma.
Inderdaad, kunnen ze die kabouter met zijn mini-pianootje niet ergens in het diepste punt van het bos zetten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef Modus het volgende:
Sjezus wat is die vanVelzen een lul. JamieCullum-wannabe met zijn geliftmuziekte fragmentjes. Echt heel heel heel heel erg kut.
Je denkt toch hopelijk niet écht dat die knul dat zelf bepaalt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Wordt het gesprek net interessant, moeten we volgens hem alweer door.
Alsof ie de mensen probeert af te kappen als ie begint met spelen. Als ik daar aan tafel zou zitten dat ik hem net zo irritant vinden als iemand die er ineens doorheen begint te praten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef Modus het volgende:
Sjezus wat is die vanVelzen een lul. JamieCullum-wannabe met zijn geliftmuziekte fragmentjes. Echt heel heel heel heel erg kut.
Pssst: Van Velzen krijgt een seintje van de regie, hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk irritant. Wordt het gesprek net interessant, moeten we volgens hem alweer door. Nu kun je natuurlijk niet helemaal in de diepte in gaan met een dergelijk programma, maar laat Matthijs dat maar bepalen; dan kan hij een lijn in zijn vragen stoppen.
Dat doet 'ie ook en dat seintje krijgt 'ie van de regie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Alsof ie de mensen probeert af te kappen als ie begint met spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |