Het heeft even geduurd, maar daar is hij toch weerquote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
straks zeker ook weer een klaag topic over mijnpostbank.nl of hoe dat dan ook heet bij hun?
't werkt prima voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Wie neemt er dan ook TAN codes via SMS.
En goed voor de inbreker die de hele lijst mooi kan meenemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef NurKs het volgende:
TAN via SMS???? Heb hier gewoon een lijst liggen, werkt altijd en is altijd aanwezig en laat mij altijd de juiste TAN weten binnen een niet afzienbare tijd.
En die weet dan nog mn inlognaam en mn wachtwoord niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En goed voor de inbreker die de hele lijst mooi kan meenemen.![]()
Ik weet niet of jij altijd een vaste plek hebt waar jij je betalingen doet maar dat is bij mij dus niet het geval en om dan een TAN lijstje altijd op zak te hebben... Nee doe mij maar gewoon mobiel.. werkt perfect!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef NurKs het volgende:
[..]
En die weet dan nog mn inlognaam en mn wachtwoord niet.
Nieuewe TAN lijst aanvragen en klaar, niks aan de hand.
Keylogger aan je toetsenbord aansluiten en een maandje later terugkomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef NurKs het volgende:
[..]
Handig als je ergens anders bent en je moet even wat overmakenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef NurKs het volgende:
TAN via SMS???? Heb hier gewoon een lijst liggen, werkt altijd en is altijd aanwezig en laat mij altijd de juiste TAN weten binnen een niet afzienbare tijd.
Als iemand je mobiel jat, staat daar wel direct je wachtwoord en inlognaam in? Ik mis de essentie van je argument.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef NurKs het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |