quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef Gert het volgende:
Hee Disana, heb je inmiddels al in de gaten dat je het niet helemaal begrepen had?![]()
Of heb je je definitief aangesloten bij de andere abonnees van Libelle, op vol?![]()
Dat laatste zou ik nooit doen, brrr. En wat je schreef zag er niet uit als een grapje. Het leek eerder de 2e keer dat je mij verkeerd begreep. Zand erover dan maar?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef Gert het volgende:
Hee Disana, heb je inmiddels al in de gaten dat je het niet helemaal begrepen had?![]()
Of heb je je definitief aangesloten bij de andere abonnees van Libelle, op vol?![]()
Een peace-offering in een reltopic?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik nooit doen, brrr. En wat je schreef zag er niet uit als een grapje. Het leek eerder de 2e keer dat je mij verkeerd begreep. Zand erover dan maar?
Hoezo? Gert maakt mij toch uit voor een Libelle-lezeres? Lijkt mij nog voer genoeg voor rellen als ik daar zin in zou hebben. Ik heb namelijk het idee dat Gert een beetje last van vooroordelen heeft...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een peace-offering in een reltopic?
Euh, jij zei "zand erover" in een reltopic...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Gert maakt mij toch uit voor een Libelle-lezeres? Lijkt mij nog voer genoeg voor rellen als ik daar zin in zou hebben. Ik heb namelijk het idee dat Gert een beetje last van vooroordelen heeft...
Waar bemoei je je dan meequote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, jij zei "zand erover" in een reltopic...
Da's het enige waar ik op in ging...
Wat jij verder met andere userts te maken hebt boeit mij zo weinig dat het zelfs in subscript nog teveel gezegd zou zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je weet niet eens waar je over praat. Figures.
Wat? Verwacht je nog meer dan ik al geef? En is het nou dieper of achterliggend?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dát zal het zijn![]()
Ik verwacht inderdaad een veel diepere achterliggende gedachte als ik jou gemiddelde post zo zie![]()
![]()
Wat geef jij dan allemaal?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Verwacht je nog meer dan ik al geef? En is het nou dieper of achterliggend?
Updates, streamverslagen, de incidentele mep aan off-topic COS'sers... Maar dat zie jij natuurlijk allemaal niet... jij werd aangetrokken door het woord 'hooligans', nietwaarquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Updates, streamverslagen, de incidentele mep aan off-topic COS'sers... Maar dat zie jij natuurlijk allemaal niet... jij werd aangetrokken door het woord 'hooligans', nietwaar![]()
Ha ha. Dream on, kabouterquote:Op maandag 26 maart 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eens heel goed de laatste 20 COSsen doorlezen en kom daarna maar terug om je excuses aan te bieden![]()
Sterker nog, ik krijg langzaamaan het donkerbruine vermoeden dat jij dít topic nieteens hebt doorgelezen voor je begon te posten![]()
En jou onvermogen om serieus op een opmerking in te gaan of ook maar enige voor van discussie te kunnen voeren bevestigd mijn vooroordeel des te meer...quote:Op maandag 26 maart 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Dream on, kabouterJe gezichtsveld wordt ernstig gehinderd door je vooringenomenheid.
Ik ben de hele tijd al serieus, maar jij ziet het niet omdat je te druk bezig bent mensen voor kutnewbies te verslijten. Zeg eens, lijd je eronder, die oogklepjes?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jou onvermogen om serieus op een opmerking in te gaan of ook maar enige voor van discussie te kunnen voeren bevestigd mijn vooroordeel des te meer...
Ben je de hele tijd al serieus?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd al serieus, maar jij ziet het niet omdat je te druk bezig bent mensen voor kutnewbies te verslijten. Zeg eens, lijd je eronder, die oogklepjes?![]()
Grappen zijn nooit leuk als ze nergens op slaan. En nu ga je een betere comeback bedenken dan dat saaie 'kutnewbie', okay?quote:
Nee, vanaf nu reageer ik niet meer op jouw pauperpostsquote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappen zijn nooit leuk als ze nergens op slaan. En nu ga je een betere comeback bedenken dan dat saaie 'kutnewbie', okay?![]()
![]()
Goed, ben jij Jaap, ben ik Huub. Lekker achtervolgenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu reageer ik niet meer op jouw pauperposts![]()
![]()
OK, ik beschouw dit dan maar als een "Sorry Gert, het was inderdaad heel raar van mij om jouw post ineens serieus te gaan nemen, terwijl ik zélf vlak daarvoor nog probeerde om ten koste van jou de lolbroek uit te hangen. Ik heb dat met mijn ongelooflijk stomme hoofd totáál verkeerd ingeschat en daarmee jullie werk uit handen genomen, namelijk: mijzelf ernstig voor paal zetten."quote:Op maandag 26 maart 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik nooit doen, brrr. En wat je schreef zag er niet uit als een grapje. Het leek eerder de 2e keer dat je mij verkeerd begreep. Zand erover dan maar?
Ja Gert, het is een diep mea culpa omdat ik dacht dat je me al voor de tweede keer niet begreep. Ik kruip nu zwaar door het stof en overweeg een tocht naar Santiago de Compostella, in de hoop minder 'raar' en niet meer als Libelle-lezeres gezien te worden door mijn wijze moderator. Ik beloof verder plechtig over iedereen behalve jou grapjes te maken in dit gevaarlijke subforum, waar niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik beschouw dit dan maar als een "Sorry Gert, het was inderdaad heel raar van mij om jouw post ineens serieus te gaan nemen, terwijl ik zélf vlak daarvoor nog probeerde om ten koste van jou de lolbroek uit te hangen. Ik heb dat met mijn ongelooflijk stomme hoofd totáál verkeerd ingeschat en daarmee jullie werk uit handen genomen, namelijk: mijzelf ernstig voor paal zetten."
HINT: LET OP DE PI ( = POST ICON)
En nu weer streamverslagen en updates schrijven jij, hop!![]()
Volgens mij heeft het er iets mee te maken dat die huisvrouwen om 16:00 uur al de sherry opentrekkenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat ik niet de enige was...Wat is er toch aan de hand met die mensen... Het lijkt wel of er na 16.00uur geen volledige zin meer uit hun toetsenbord kan komen rollen. Spelfouten, mislukte zinnen en onbegrijpelijke zinsopbouw. Gekoppeld aan dyslexie, ongeconcentreerd lezen en emotioneel reageren op andere users is het FOK!forum verworden tot een taaltechnische vuilnisbelt . Hoog tijd dat de aandacht wordt gevestigd op de 'geranium-bewakers' en hun lowlife hetzerij.
Iedere opmerking tegen Huub en/of zijn vriendjes, lijkt een uitnodiging te zijn om flink wat persoonlijke shit over je heen gegooid te krijgen. 'Spelen op de man' was toch niet de bedoeling? Maar als niet iedereen er dezelfde mening op nahoudt als Beequeen, dan ben je dus vogelvrij?
Ik snap dat er gereld moet worden. Misschien een kaartjes-actie, gericht tegen de fok-users dit maal?
Maak een loftopicquote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
@ Disana: Je update- en streamverslagen zijn simpelweg geweldig!
Je bijdrage's aan de COS ook trouwens, en verder blijft het gewoon FOK! natuurlijk, dus niet te serieus nemen... je lijkt me namelijk absoluut geen VOL/Libelle materiaal
* is weer eens finaal off-topic met deze bijdrage![]()
Volgens mij moet jij als oudfokker toch wel weten dat dit de reltopic is en niet de veer in iemands reet steek topic. Dus opzoutuh hier met je complimentjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
@ Disana: Je update- en streamverslagen zijn simpelweg geweldig!
Je bijdrage's aan de COS ook trouwens, en verder blijft het gewoon FOK! natuurlijk, dus niet te serieus nemen... je lijkt me namelijk absoluut geen VOL/Libelle materiaal
* is weer eens finaal off-topic met deze bijdrage![]()
Ik had al geMea Culpa-ed.... en dat ga ik niet nog een keer doenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij als oudfokker toch wel weten dat dit de reltopic is en niet de veer in iemands reet steek topic. Dus opzoutuh hier met je complimentjes.![]()
![]()
Ga je ook mee naar Santiago de Compostella? Zal ons louterenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al geMea Culpa-ed.... en dat ga ik niet nog een keer doen![]()
Gatver, de bitch gaat ineens complimentjes uitdelen? Oh wacht........ dat zou uit Leandra's mond weleens heeeel iets anders kunnen betekenen!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al geMea Culpa-ed.... en dat ga ik niet nog een keer doen![]()
De bitch deelt idd niet vaak een complimentje uit, maar als ze het doet dan meent ze het welquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Gatver, de bitch gaat ineens complimentjes uitdelen? Oh wacht........ dat zou uit Leandra's mond weleens heeeel iets anders kunnen betekenen!![]()
OT in een reltopic het moet niet gekker worden hierquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bitch deelt idd niet vaak een complimentje uit, maar als ze het doet dan meent ze het wel
En nou weer on-topic.... we zitten hier in het Hooligan-topic, stelletje topic-vervuilers![]()
OT: Wat is die Huub toch een watje als er een pussy met demands langsloopt hè![]()
Te grof voor het Hooligan topic...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
neu !! ik vecht dingen liever op mijn eigen manier uit zonder die rotzooi !!quote:
Voor wie? Alle gekheid op een stokje, als dit allemaal zo doorgaat zit iedereen in een popularity contest, waarbij wie het hardst kan trappen of huilen met de meeste goedkeuring wegloopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Met een onbevreesd gemoed en een open vizier ben ik bereid deze strijd te voeren, niet voor mijn eigen meerdere eer en glorie, maar voor een veel hoger en nobeler doel: Een Leefbare en Kwalitatief Verantwoorde COS-biotoop.
Weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik denk dat ik ongezien voor marrijjuh benquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
En daar sta ik dan, in een een snelweg aanpalend weiland, tot de tanden bewapend en in vol ornaat, om alhier Den Aloude Strijdbijl te heffen jegens mede-COSser Marrije, die in haar wapenarsenaal de meest technologisch perfecte FOK!-smileys heeft.
Met een onbevreesd gemoed en een open vizier ben ik bereid deze strijd te voeren, niet voor mijn eigen meerdere eer en glorie, maar voor een veel hoger en nobeler doel: Een Leefbare en Kwalitatief Verantwoorde COS-biotoop.
Marrije, gij schielijke Geert Wilders-stemster, gij v-o-l-ster in FOK!-kleren, gij blanke Natasia!
Ik Werp U Den Handschoen!
Heer Pietje, uw posts zijn te mooi om tegenin te rellen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
En daar sta ik dan, in een een snelweg aanpalend weiland, tot de tanden bewapend en in vol ornaat, om alhier Den Aloude Strijdbijl te heffen jegens mede-COSser Marrije, die in haar wapenarsenaal de meest technologisch perfecte FOK!-smileys heeft.
Marrije, gij schielijke Geert Wilders-stemster, gij v-o-l-ster in FOK!-kleren, gij blanke Natasia!
Ik Werp U Den Handschoen!
Jullie zitten altijd zo diep in elkaars reet, weet je zeker dat jullie elkaars klonen niet zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heer Pietje, uw posts zijn te mooi om tegenin te rellen...
Ik buig diep voor uw taalkundige hoogstandjes...
Voor wie? Voorwaar, qua typesnelheid o zo begenadigde en met een tot bloemrijke dichterijen aanzettende nick gezegende Disana, waarom die zo makkelijk te beantwoorden vraag?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor wie? Alle gekheid op een stokje, als dit allemaal zo doorgaat zit iedereen in een popularity contest, waarbij wie het hardst kan trappen of huilen met de meeste goedkeuring wegloopt.
Marrije kan wel een vazal van enig niveau gebruiken!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik denk dat ik ongezien voor marrijjuh ben
Het moet mij wel even van het geprangde hart dat ik die suffe boeken van Tolkien en die lange films nooit gelezen of gezien heb, maar desondanks eenieder hartgrondig aanraadt datzelfde te doen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Voor wie? Voorwaar, qua typesnelheid o zo begenadigde en met een tot bloemrijke dichterijen aanzettende nick gezegende Disana, waarom die zo makkelijk te beantwoorden vraag?
Want het antwoord ligt zo voor de door Marrije te pas en te onpas geheven hand!
Voor eenieder die nog tot in lengte van dagen wil vertoeven in de wondere wereld der COSsen, zonder daarbij gehinderd dan wel geïrriteerd te worden door types voor wie elders, aan d'andre kant van de heuvel, andere biotopen geschapen zijn.
Daarom, lieflijke Disana, moet deze strijd gevoerd worden!
Daarom, en nergens anders om.
Tolkien, God hebbe zijn ziel, wist in zijn tijd nog niet van wat ooit ging komen op het gebied van internetfora en daaruit ontstaande gemeenschapsgevoelens, anders had hij voorwaar en stellig niet die zo materialistische ring als metafoor gebruikt, maar was inmiddels de filmtrilogie In De Ban Van Een Leefbare COS-Wereld tot klassieker geworden, met in de hoofdrol Uw aller Demins in de rol van Frodo, en deze nederige strijder als zijn goedmoedige vazal Samwise Gangee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |