We hadden hier onze keuken gekocht, deze beste meneer wist ons te verzekeren dat hun de goedkoopste zijn. Nu ben ik naar Voortman Keukens geweest en kregen we voor dezelfde prijs een VEEL betere keuken. Dus wij terug naar Brugman, even laten weten.
Ging ongeveer zo:
Wij: Hoi, keuken bij voortman keukens is veel beter, hoe kan dit?
Brugman: Komt u maar even langs volgende week, bespreken we het komt het allemaal goed!
Wij: mooi zo.
Week later
Brugman: Nou schrijf alles op wat jullie willen en dergelijke en komt alles goed!
Wij: alles opgeschreven en hadden een lekker gevoel van het gesprek.
Brugman: Vrijdag of zaterdag bellen we op! Het was dinsdag
Week later, Vrijdag en zaterdag niet gebeld, zelfs nadat wij zaterdag nog hadden gebeld en te horen kregen dat we teruggebeld zouden worden.
Maandag:
wij bellen naar brugman
Brugman: Ja ehhh de vestigingsmanager is er niet, die komt donderdag.
Wij: Ja...hallo duurt wel lang.
Donderdag
Wij weer bellen, hun belde niet
Brugman: Ja ehhh de vestigingsmanager is ziek, dinsdag bellen we!
Ik: Compleet over de zeik en gezegd dat het niet meer hoeft bladiebla.
Brugman: Meneer, we bellen u in ieder geval dinsdag nog op.
Dinsdag, vandaag dus
Wij bellen(me vriendin want ik had het helemaal gehad)
Brugman: oh, we hadden gedacht dat we wel een brief kregen met annuleren.
Zij: ja, als het aan me vriend ligt wel, maar ik wil jullie nog een kans geven.
Brugman: ok momentje.......nou, de vestigingsmanager kan niet komen nu, zit in bespreking, voor half 6 wordt je teruggebeld.
Zij: ok
5 uur:
Brugman: Hallo, ik kan hier niets over zeggen, dat moet de districtmanager doen(2 weken voor jan lul aan het lijntje gehouden
![]()
omdat het perse via de vestigingsmanager moest)
Me vriendin districtmanager gebeld:
Districtmanager: Ja sorry kan niet.
Hoe aan het lijntje kan je gehouden worden, wat een aanfluiting is die brugman keukens.
Beloftes van Brugman:
- Wij hebben de goedkoopste prijs, FOUT, we hebben nu voor dezelfde prijs een 2500 euro duurdere keuken
- Wij bellen u op!, FOUT, hun bellen nooit.
- Alles komt goed, FOUT, ze gaan er niet mee akkoord.
Nu verwachten ze nog dat wij 500 euro betalen als annuleringskosten, FOUT, krijgen geen ene cent!
Dus Brugman Keuken,