abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 27 september 1999 @ 09:23:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191695
Uit de statistieken:
27 Sep, Mon, 09:15:21 zeepaard.veronica.nl MSIE 4 Windows NT
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_191696
Hop,

Blokken dat zeepaard of we flooden ze ff

pi_191697
Jip Danny, we konden het op onze keyboards aanvoelen, maar nu is het bewijs er dan.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  maandag 27 september 1999 @ 09:33:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191698
mooizo.. Dan weten ze ook wat er hier allemaal afspeelt en hopelijk doen ze wat aan die streams..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_191699
Danny, aangezien jij kan zien wie, waarvandaan, om welk tijdstip etc inlogt (kortom, jij kan die lui helemaal monitoren) is het dan geen idee om de naam/namen waarmee zij hier mee praten (of komen ze alleen maar lezen) vrijgeeft?

Kunnen we " gerichte " vragen stellen

pi_191700
Big Danny is watching you! Three cheers for our own Big Brother!
  Admin maandag 27 september 1999 @ 10:28:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191701
Dit komt gewoon uit de extreme stats (dat icoontje dat onderaan elke pagina staat - en bovenaan de big brother pagina's). Iedereen kan dat zien.
Verder kan ik uit privacy overweging (we zijn hier Veronica niet !) dat soort info natuurlijk niet vrijgeven.
Er zijn journalisten onder ons van bekende kranten, mensen van tv en radio etc, maar die gegevens kan ik dus niet vrijgeven om - naar ik aanneem - begrijpelijke redenen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_191702
Toch een goed gevoel! Blijkt wel dat de dingen die hier bedacht worden op z'n minst interessant zijn...Maar dat wisten we natuurlijk al.
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191703
HAHAHA YES!!!!!!!!!!!!

Zie je wel dat ze zich zorgen maken over wat er hier gebeurd! hehehe!
Lachuh man!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_191704
Opeens krijg ik dan ook de vreselijke gedachte dat die 'spionnen' ons toch ook wel vreselijk zielig moeten vinden, dat we de hele dag met BB bezig zijn... de meesten zullen wel denken: Get a life!

Maar he, spraakmakend is spraakmakend en dat doen wij dus ook. Spreken.

Dus even voor de goede orde: geachte heren en dames journalisten en redacteuren, niet alle bezoekers zijn bebrilde nerds met pizzadozen van vijf dagen en een stoffig keldertje waar de PC staat!

Moest ik toch ff kwijt.

pi_191705
quote:
op 09-27-1999 om 01:18 PM schreef weathergirl het volgende:
Opeens krijg ik dan ook de vreselijke gedachte dat die 'spionnen' ons toch ook wel vreselijk zielig moeten vinden, dat we de hele dag met BB bezig zijn... de meesten zullen wel denken: Get a life!

Maar he, spraakmakend is spraakmakend en dat doen wij dus ook. Spreken.

Dus even voor de goede orde: geachte heren en dames journalisten en redacteuren, niet alle bezoekers zijn bebrilde nerds met pizzadozen van vijf dagen en een stoffig keldertje waar de PC staat!

Moest ik toch ff kwijt.

Stoffig keldertje neeee zit op stoffig zoldertje En Pizza neee kouw meer van Chinees
stuk goedkoper By the way (of money)

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_191706
Waarschijnlijk hebben ze bij V ook wel door dat het enige interessante BB gebeuren zich hier afspeelt. vandaar de interesse. Can't blame them for choosing FOK
  maandag 27 september 1999 @ 13:45:00 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191707
Het geldt ook andersom:
niet iedereen hier is een bebrilde nerd, maar niet elke tv-medewerker is een Veronica-spion
Anders zou ik dubbel de lul zijn...
V
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 september 1999 @ 14:02:00 #14
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191708
Ik heb lenzen, telt dat ook???
pi_191709
Nee, je hebt een bril, kijk maar links van je (op dat plaatje).
Een orakel heeft geen ramen nodig om de toekomst te zien.
  maandag 27 september 1999 @ 14:14:00 #16
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191710
Poeh hee..wat een opmerkingsvermogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')