Heb je daar ook voor op je flikker gehad?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef Etcetera het volgende:
lol @ soempie
ik schrik wel als ik op m'n donder krijg van een modje
laatst had ik het met iemand anders over downloaden van afleveringen van GA, zijn die posts verwijderdterwijl het gewoon een linje was naar wat ik aan B. heb uitgelegd
en die post is dus wel blijven staan
Dat was toen nog in het vorige topic, vonden ze waarschijnlijk niet de moeitequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef Etcetera het volgende:
neuh, niet eens een waarschuwing
d'r stond 'posts over downloaden verwijderd'that's all
oh en die uitleg van mij aan jou hebben ze blijkbaar gemist
Weebl And Bob?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef Etcetera het volgende:
ja kangeen idee en boeit me ook niet echt
ik zou eigenlijk WAB kijken, maar heb geen zin
Inderdaad, gelukkig ben ik daar al jaren vanafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel veel mensen die eigenlijk wliden leren vandaag..
tentamenweken denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel veel mensen die eigenlijk wliden leren vandaag..
What About Brianquote:
ik ga altijd naar die andere. Achter de peperstraat. Of nouja, in de peperstraat, maar de ingang zit aan de andere kant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef Plasterk het volgende:
Gaan we een keer poolen bij Santana met de Groningers uit de SC?
ook goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga altijd naar die andere. Achter de peperstraat. Of nouja, in de peperstraat, maar de ingang zit aan de andere kant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |