O jee.quote:
Tot over een weekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
sterf sheep
Schaap is nu een topicreport aan het invullen
Daar waren we al achter, we zijn alleen heel nieuwsgierig wat er eerst stondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Plasterk het volgende:
Voor de liefhebbers:
Live Eredivisieverslagen #97
sterf gastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar waren we al achter, we zijn alleen heel nieuwsgierig wat er eerst stond
In VBL nog wel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Plasterk het volgende:
Voor de liefhebbers:
Live Eredivisieverslagen #97
ja, daar wordt altijd vet gediscrimeerd en mensen doodverwenst, naja ze moest mij gewoon hebben.quote:
Ja, dat klopt. Daar werd eerst niet zo hard tegen opgetreden Daar lijkt nu verandering in te komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja, daar wordt altijd vet gediscrimeerd en mensen doodverwenst, naja ze moest mij gewoon hebben.
dat is hem nou juist, ik ben in staat om een topic te openen over dit overtrokken besluit. Ik vond een waarschuwing hier veel meer op zn plek.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dat is hem nou juist, ik ben in staat om een topic te openen over dit overtrokken besluit
doen, doen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dat is hem nou juist, ik ben in staat om een topic te openen over dit overtrokken besluit.
Precies, je had beter meteen na ingaan van je ban, kunnen mailen met een FA.quote:
heb ik gedaan:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, je had beter meteen na ingaan van je ban, kunnen mailen met een FA.
Niet lachen he om mijn tekstquote:Dat mag je vinden.
Groeten xxx
Op 18 maart 2007 15:22 schreef Plasterk het volgende:
Gezien mijn postgeschiedenis (voornamelijk in de Algemene Kennis Quiz) vind ik het onterecht om mij te bannen. Ik vind dat ik een voorbeeldige user ben die misschien een keer over de scheef is gegaan, ik vind het daarom onterecht dat ik een ban heb.
Op 18 maart 2007 15:19 schreef xxx het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes?
koppeltjes, sterfgevallen enzo?
Okee, dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
heb ik gedaan:
[..]
Niet lachen he om mijn tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |