quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Mister1977 het volgende:
Whaaaah.
Miep miep zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooeeeeeeeeeeeeffffffffffffff
Daar ging Soempie door het topic.
Dan moet ik zoveel missen volgende weekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ja, nu gaan de topics vast twee keer zo snel![]()
Ja, als de stofwolk is opgetrokken is het topic alweer dicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ja, nu gaan de topics vast twee keer zo snel![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, als de stofwolk is opgetrokken is het topic alweer dicht.
Ik zei een uur geleden ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Maar hee, allemaal leuk en aardig, maar ik loop nu wel een half uur achter op m'n al dertig keer aangepaste planning van vandaag![]()
![]()
Succes met alle zooi Soempquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Maar hee, allemaal leuk en aardig, maar ik loop nu wel een half uur achter op m'n al dertig keer aangepaste planning van vandaag![]()
![]()
Sssst!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe ziet je planning eruit Soempie? Doet je scanner het nu inmiddels?
hm om 9 uur wilde ik een stuk over Daltononderwijs af hebben en dan om 11 uur het laatste deel van de resultaten. Maar dat is nu een half uur verschoven, dus ben ik om half 12 pas klaar voor vandaag. Waarschijnlijk wordt het evengoed 1 uur, maar oke.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe ziet je planning eruit Soempie? Doet je scanner het nu inmiddels?
Lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alt+S werkt bij mij niet, dan wordt het overzichtje van feeds geopend.
Ik heb nu twee recepten hier liggen, een voor taart en een voor cake. Als ik ze allebei maak (en dan 1 exemplaar van ieder) heb ik een kilo pure chocola nodig
Maakt niet uit joh, ik klik wel lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lekker
als alt-s niet werkt, kun je instellinge veranderen
zoek het ff voor je op
Wassie geband?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
The unbanned has returned.
En waardoor dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |