ja daarom en een vriendin ziet in hem haar ex en die was ook erg gek. Maar ik ga hulp zoeken bij maatschappelijk werkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat hij niet spoort maakt het ook zo eng denk ik![]()
Je weet niet wat je kunt verwachten?
Doet hij echt wat hij zegt of doet hij dan niets?
Je kunt het niet inschatten dus, moet je een risico nemen en dat risico kan groot zijn..
Ja maar hij zegt nu al dat hij haar nooit met rust zal laten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Sant het volgende:
[..]
en daarmee juist een extra reden om ASAP van hem af te zijn?!?!
daar hoort hij wel thuis jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt nu al dat hij haar nooit met rust zal laten...
je zou hem in artis in de apenkooi smijten
denk niet dat je veel meer kunt doen inderdaad teminste het is een goede eerste stapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:20 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
ja daarom en een vriendin ziet in hem haar ex en die was ook erg gek. Maar ik ga hulp zoeken bij maatschappelijk werk
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef shirley1975 het volgende:
Allemaal hartstikke bedankt maar ik moet nu echt gaan hij kan zo uit zijn werk komen
nee zit met mijn hond die kan ik niet zo achter laten en mijn beste vrienden wonen 2 huizen verderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heb je echt geen vrienden waar je naar toe kan TS?
Beste idee van het topic tot nu toe....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef mgerben het volgende:
Geeuw, dit wordt weer zo'n topic waarin er maar één advies mogelijk is;
En alle posters herhalen de enige mogelijke actie oeverloos en de topicstartster komt alleen maar terug met 'kan niet' en 'durf niet'.
Shirley1975, je weet donders goed wat er moet gebeuren, je bent er alleen bang voor.
Doe dus wat aan je angst en ga niet je tijd verdoen met het wegwuiven van alle adviezen.
Aluminium knuppeltje, sloten vervangen, politie informeren dat je ze binnenkort gaat bellen, vrienden zoeken, buren vragen.
Voorbeeldje: Sloten vervangen, buren vragen of ze de politie willen bellen als er ingebroken wordt, en een paar dagen ergens logeren. In Centerparks voor mijn part.
Als je in het cirkeltje blijft van 'kan niet' en 'wil niet' verdoe je je tijd. Of wil je over 40 jaar nog met deze gast opgescheept zitten?
Hij snapt gelikkig niks van een computer dus dat zit wel goed maar bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vergeet niet uit te loggen en je history te wissen...![]()
Weten je vrienden over deze situatie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
nee zit met mijn hond die kan ik niet zo achter laten en mijn beste vrienden wonen 2 huizen verder
clear je history van de browser dan wel. als hij echt zo sick is dan kijkt hij wat je gedaan hebt vergeet de cookies etc nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef shirley1975 het volgende:
Allemaal hartstikke bedankt maar ik moet nu echt gaan hij kan zo uit zijn werk komen
ok huis kwijt, alles weg,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Beste idee van het topic tot nu toe....
En die hond kan mee naar centerparks
ja die weten er van maar ik moet gaan hij komt zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Weten je vrienden over deze situatie?
Waar wacht je op dan, roep je homies bij elkaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij staat ook nog ergens geregistreerd volgens mij als fok! knokploeg.
uit een grijs gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |