Neu FMR waar ik zit is beterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef J00d het volgende:
lijn 12
en dan zelf het journalistiek gebouw in moeten is nog geiler ken ik je vertellen![]()
je was me voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:20 schreef postmortum het volgende:
goedkope vibrator als je een ov-jaarkaart hebt
Idd, leuk voor het vrouwelijk publiek?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:20 schreef postmortum het volgende:
goedkope vibrator als je een ov-jaarkaart hebt
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:09 schreef tisauch het volgende:
[..]
Idd, leuk voor het vrouwelijk publiek?
Milieuquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef glasbak het volgende:
Het zou eens tijd worden dan dat de motoren iets hoger stationair afgesteld worden. Maar ja.. Milieu eisen he. Stationair zo langzaam mogelijk laten draaien dus. Dat de bus dan van ellende uit elkaar trilt is een bijzaak.
En dan is een verhoging van 20-30 toeren per minuut al voldoende
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Milieu
Femke
Groenlinks
Veganisten
Vegetariers
bij de syntus trillen de oude volvo bussen ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef Luffels het volgende:
Hier oude en nieuwe Connexxion bussen.
Grappig is dat de nieuwe harder trillen dan de oudere...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Milieu
Femke
Groenlinks
Veganisten
Vegetariers
Omdat die de trillende bussen veroorzaken ..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef Viswijfje het volgende:
Waarom gaat mijn busverhaal nu ineens over Femke en vegatariers??
Amsterdam zeker, hè? Daar hebben sommige Berkhofs een geactiveerd knielsysteem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef Bramzz het volgende:
haha,, die bussen hebben ze hier in de buurt ook.. En van die buschauffeurs die het leuk vinden om met de hydraulica te spelen waardoor die bus ineens naar links of rechts zakt (of gebeurt dit automatisch?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |