Inderdaad, ik snap trouwens wel waarom Brainless zojuist weer explodeerde.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
als Brian zo lichtgeraakt blijft, voorzie ik een gezellige week, dat gaat hij niet volhouden!
Heeft er niemand gescheten in het doucheputje?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Alle kotstukjes er tussen uitpulken, extensions, stoppels van benen en Brian zijn lichaamsappen.
![]()
hier ligt hij klaar maar er zal wel gestreept wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:11 schreef Yollie het volgende:
Zo mijn kaart voor Huub (SHE) is geschreven ik hoop dat er veel fans vandaag de moeite nemen even een kaartje aan Huub te sturen...
Ja Amanda maar weet zij veel. Ze heeft het ook al geprobeerd op het vloerkleed maar Natasia wist dat nog net op te vangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft er niemand gescheten in het doucheputje?![]()
Euhm ik durf niet eens aan de mijne te beginne.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn toetsenbord maar schoonmaken, er zit as in![]()
En de rest erbij denken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:37 schreef CARLAK het volgende:
De heren hebben het weer druk. Ze lopen vooral veel te kijken in de villa.![]()
Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:39 schreef Talitha het volgende:
Zo! Eindelijk eens tijd om de streams te volgen!![]()
ik ga dat glas eens opruimen ligt er al 5 maandenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
Ze fluistert informatie door het huis. Lekker fris!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef CARLAK het volgende:
Waar zou Herma zich nu mee bezighouden? Nergens te zien nu er gewerkt moet worden.
haha Ik rook shag dus ik moet elke dag mijn toetsenbord wel even uitkloppen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
Dus dan verwachten ze dat ie nog lang gaat blijven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:42 schreef CARLAK het volgende:
Ik ga nu toch echt geloven dat de villa aangepast gaat worden aan Jaap z''n rug. Ander meubilair, andere wc e.d.
Zie ik Lieke daar nou ook lopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou! Ik zie allemaal nieuwe bewoners!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, het is allemaal een cover-up!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus dan verwachten ze dat ie nog lang gaat blijven?![]()
Jouw beurt, tante!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:47 schreef CARLAK het volgende:
Wie laat de paarden even naar buiten?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou! Ik zie allemaal nieuwe bewoners!![]()
![]()
![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:11 schreef Yollie het volgende:
Zo mijn kaart voor Huub (SHE) is geschreven ik hoop dat er veel fans vandaag de moeite nemen even een kaartje aan Huub te sturen...
Dat werd tijd zeg, good morningquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Goed plan
ps Excuses .. ben net pas wakker. Wel heerlijk geslapen
Ze zijn naar de Zwaluwhoeve mop, mogguquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:56 schreef itsme het volgende:
morguh.![]()
Wat is dit nu weer. geen geluid en mensen die aan het schoonmaken zijn?
De nieuwe vlam van Huub (een eenvoudig doch smaakvol schoonmaakstertje)! Maar ik heb inderdaad een familielid die ook Lieke heet, dus zover zat je er ook niet naast...quote:
Klopt! Nu zal hij het op moeten gaan nemen tegen Huub in woorden en hij weet dat dat een moeilijke strijd voor hem gaat worden. En aan zijn maatje -ik ga overal op zitten- heeft hij in die strijd ook geen ene moer!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap trouwens wel waarom Brainless zojuist weer explodeerde.
Hij heeft altijd met Jaap gedacht, dat de enige manier om Huub eerder dan hem te
laten vertrekken, was om Huub te provoceren als hij teveel gedronken had. Deze
mogelijkheid is hem nu (voorlopig) ontnomen, en dat trekt onze Para vriend even niet ....
Brian in de privateroom met een messenblok!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef maikel112 het volgende:
Oke, nu gaan we in de diverse kamers moordwapens leggen en dan cluedo spelen
O ja. Goed zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn naar de Zwaluwhoeve mop, moggu![]()
Je meent het! Wat een toeval!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
De nieuwe vlam van Huub (een eenvoudig doch smaakvol schoonmaakstertje)! Maar ik heb inderdaad een familielid die ook Lieke heet, dus zover zat je er ook niet naast...
Dus er mag vandaag eerst nog wel een pittig gesprek van Judith komen en daarna een leuke brief met een waarschuwing voor Brianquote:“Ik heb tikken in mijn gezicht gekregen, hij heeft in mijn gezicht gespuugd en hij heeft bij Jaap haren uit zijn hoofd getrokken”, klaagt Brian verder. Maar waarom is de Antilliaan zo verbouwereerd? Is hij zelf ook niet vaak genoeg goed weggekomen?
Ik ga even slapen want het zal vannacht wel weer laat worden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |