Via de ondertitel van FdW...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet meezing?
hoe kom je trouwens op zo'n liedje?
Hij moest een tentamen maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik niet gelezen dat Japio niet mee is. Weet je waar hij wel is ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik niet gelezen dat Japio niet mee is. Weet je waar hij wel is ?
Grapjas, ik dacht al, dit is niet echt jou genrequote:
Hoe weet jij dat nou weer??? Ben jij mijn genre soms?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grapjas, ik dacht al, dit is niet echt jou genre![]()
Gokje, gezien je avatar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer??? Ben jij mijn genre soms?![]()
Poetselienoos.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Er liepen net 2 meiden door de keuken, productie?
Als het goed is komt Judith vanavond iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit me net te bedenken, krijgen we vanavond niet juf Judith op bezoek ? Dat was toch iedere keer op dinsdagavond.
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is komt Judith vanavond idd
Pin me er natuurlijk niet al te wis en zeker op vastquote:
Als Brian verstandig is houdt hij de eer aan zichzelf en trekt zich terug uit de les!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef Crush65 het volgende:
Yess...Braaajjjen...kruipen zal je!
Dan kan het nog leuk worden. Brian heeft bijna niemand verteld over de werkelijke inhoud van het telefoontje met haar. Naar Huub zei hij niets erover toen hij zat te janken, hij verklaarde het janken als 'alle spanningen in de villa'. En later heeft hij in heel bedekte termen iets gezegd tegen Natasia.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is komt Judith vanavond idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |