hoe weet je hun muzieksmaak?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:54 schreef borisz het volgende:
ze hebben geen muzieksmaak
door hun profielen te bekijken, bijna allemaal hiphop enzo fav. radio station funXquote:
ohja zag 't nu ook, ze hebben op alle vlakken een slechte smaak trouwensquote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef borisz het volgende:
[..]
door hun profielen te bekijken, bijna allemaal hiphop enzo fav. radio station funX![]()
Ik hoop van nietquote:Op maandag 26 maart 2007 19:09 schreef ouderejongere het volgende:
Zo'n beetje iedereen verwacht Christa en Kim in de finale. Ik hoop dat we na hntm nog veel van de 2ling gaan horen (en zien natuurlijk)
Ik hoop het zó!! die ongeinteresseerde rotkop komt me mijn strot uitquote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat Sabrina er vanavond uitgaat.
Daar kijken we voor he?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:Wat was die River net raar toen ze lachte!
Zo varkensneusje!
En de heerlijke afgunst en haat en nijd!![]()
Dat zag ik idd ook alquote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef Lyssa het volgende:
Aangepast into filmpje.. met de foto's van de fotoshoot die dus nog moet komen.. river of had er alleen geen foto van :S (en gioia en sharmylya ook niet) zou t wat zeggen?
Sadistquote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Toeps het volgende:
Toch vond ik het wel raar dat Tanimara niet in die jurk paste, want Maan en Bodil hadden er volgens mij ook niet in gepast. (En volgens mij had ie best dicht gekund, niet zeuren, adem in, vel ertussen...)
Echt zo'n tut die constant zit te stoken en te chagrijnen maar diep vanbinnen heeeeel onzeker is over haar dikke pensquote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef djenneke het volgende:Tanimara vind ik trouwens echt een irritant wijf.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Die jas van Rosalie van Bremen! Wat een wansmaak! En kim is een kutwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |