zoals jullie ongetwijfeld weten staat er in de wet, dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van zijn seksuele voorkeur. Helaas blijkt hier maar al te vaak wel sprake van te zijn.
Neem bijvoorbeeld Barry van Dam, een futsalteamgenoot van me, die op dieren valt. Nadat Barry onlangs vlak voor een wedstrijd (overigens gewonnen!) een woestijnrat anaal penetreerde, hebben we met z'n allen eens heel open gesproken over sex met dieren. We kwamen tot de conclusie dat mensen die sex hebben met dieren, ook gewone mensen zijn en dat er dus geen enkele reden is om ze niet te accepteren.
Hier op Fok merk ik echter dat er heel anders over gedacht wordt. Er was bijvoorbeeld niemand die z'n huisdier beschikbaar wilde stellen om een film te maken waarin Barry geslachtsgemeenschap zou hebben met verschillende huisdieren. Er werd nota bene zelfs een slotje op het topic dat Barry hiervoor opende gegooid.
Mijn vraag is daarom: Waarom zou sex met dieren niet kunnen?
en nix mis meej, zolang et dier maar te kennen geeft dat et wil, en dat valt meestal niet meej
Hoe zou jij het vinden om door een paal van een Olifant in je gaatje genomen te worden???
en nu moet ik afwassen..
[Dit bericht is gewijzigd door kavorka op 27-01-2002 18:19]
quote:dan weet je in elk geval dat die olifant dat niet tegen zijn zin doet
Op zondag 27 januari 2002 18:16 schreef generalist het volgende:
Hoe zou jij het vinden om door een paal van een Olifant in je gaatje genomen te worden???
quote:
Op zondag 27 januari 2002 18:13 schreef Baphomet het volgende:
Hoi,zoals jullie ongetwijfeld weten staat er in de wet, dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van zijn seksuele voorkeur. Helaas blijkt hier maar al te vaak wel sprake van te zijn.
Tja en er wordt niet alleen nog steeds op seksuele voorkeur gediscrimineerd maar op nog veel meer gronden, heeft eventjes niets te maken met het wel of niet toleren van bestaliteit.
quote:Das heel fijn voor jullie, ideetje om een orgie met wat dan ook te organiseren tijdens jullie volgende doucheavontuurtje ??
Neem bijvoorbeeld Barry van Dam, een futsalteamgenoot van me, die op dieren valt. Nadat Barry onlangs vlak voor een wedstrijd (overigens gewonnen!) een woestijnrat anaal penetreerde, hebben we met z'n allen eens heel open gesproken over sex met dieren. We kwamen tot de conclusie dat mensen die sex hebben met dieren, ook gewone mensen zijn en dat er dus geen enkele reden is om ze niet te accepteren.
Niet ieder mens staat open voor de seksuele voorkeur van de ander. Door er niet voor open te staan of het zelfs als schokkend te ervaren en dit kenbaar te maken, heeft niets te maken met een discriminerende houding aannemen naar de liefhebber ervan. Puur een "meningverschil" en andere kijk ergens op.
quote:Yep, een zeer terrecht slotje. Lees het topic opnieuw en kijk eens inhoudelijk. Oproepjes worden sowieso niet getolereerd en vindt de manier waarop jou barry zich hier presenteerd rond uit belachelijk.
Hier op Fok merk ik echter dat er heel anders over gedacht wordt. Er was bijvoorbeeld niemand die z'n huisdier beschikbaar wilde stellen om een film te maken waarin Barry geslachtsgemeenschap zou hebben met verschillende huisdieren. Er werd nota bene zelfs een slotje op het topic dat Barry hiervoor opende gegooid.
Je aangetrokken voelen tot dieren. ok, ieder zijn hobby, op zoek naar lootgenoten of er over praten, tja dat valt te proberen. Maar je moet bij geen enkel topic bij voorbaat al verwachten (over welk onderwerp het nu ook gaat) dat het een topic is dat door iedereen gewaardeerd wordt, dat het iets is dat geaccepteerd wordt. Gezien Barry's voorkeur en zijn jarenlange passie hierna zal hij inmiddels de juiste plekkies ook hiervoor weten te vinden. Zijn er genoeg, gebruik google eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |