Omdat onzinposts door de V&A-moderators worden verwijderd volgens de FAQ. Dat doe ik zelf nietquote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef TheFrankey het volgende:
waarom bepaal jij al in de opening dat onzin post zullen worden verwijderd? Misbruik van je positie ik kan dat nml niet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef TheFrankey het volgende:
waarom bepaal jij al in de opening dat onzin post zullen worden verwijderd? Misbruik van je positie ik kan dat nml niet.
Nee, dat was een donkerblauw shirt met rood, deze groene is van het jaar erna.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:09 schreef Ordinair het volgende:
In het uitshirt hebben we de CL gespeelt toch? (Toen we wonnen!)
Haal je daar toch een shirt (alleen in XXL en alleen van dit jaar)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:07 schreef ChickenSpikey het volgende:
Op www.voetbalzone.nl heb je een splinternieuwe voor 29,95
Oja, vergissing..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, dat was een donkerblauw shirt met rood, deze groene is van het jaar erna.
Heb hem al van daarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Haal je daar toch een shirt (alleen in XXL en alleen van dit jaar)Als je ze bij mij koopt heb je ze samen voor 19,95 per stuk plus tien cent fooi voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |