niet met firewire.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef ooge het volgende:
nee gewoon los zoals op foto (je kan ze natuurlijk wel buiten je kast hangen)
dus?quote:
staat dat in de OP dan ?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef ooge het volgende:
ze zijn op te halen in scharendijke (zeeland)
ik heb ze vanavond nog aangesloten om leeg te halen dus ze werken gewoon goed.
de onderste is gemaakt op 11-2003 (staat erop) heeft in een pc gezeten die zelden gebruikt werdt. moet minimaal 25 ex verzenden op kunnen leveren
de bovenste is gemaakt op 03-2006 maar is ongeveer een half jaar geleden gekocht, dus zoveel zegt het bouwjaar niet blijkt maar weer. moet minimaal 30 ex verzenden kunnen opleveren.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef gateway het volgende:
32,50 euro incl. verzenden geboden voor 1 schijf (mits deze goed werkt!!)
mail even je adres e.d. dan kunnen we het afhandelen.quote:
en als die voor minder dan 32,50 incl verzenden weggaat krijg ik geld terug omdat ik een 3 jaar oudere schijf heb gekregen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:58 schreef ooge het volgende:
bovenste nog te koop, let op hier heeft alleen windows opgestaan in een test pcje. productie datum is 2006!
ik heb zelfs de bon nog gevonden en er zit nog 2 maanden fabrieksgarantie op !!!
je mag deze ook kopen, voor minder hou ik hem zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef gateway het volgende:
[..]
en als die voor minder dan 32,50 incl verzenden weggaat krijg ik geld terug omdat ik een 3 jaar oudere schijf heb gekregen?
das ook onzinnig, mijne terugsturen jij die andere opsturen, kost net zoveel als de hele harde schijf........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef ooge het volgende:
[..]
je mag deze ook kopen, voor minder hou ik hem zelf
ik bedoel ook dat je deze ook nog eens kooptquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef gateway het volgende:
[..]
das ook onzinnig, mijne terugsturen jij die andere opsturen, kost net zoveel als de hele harde schijf........
35 euro dan (hint: scheelt 5 euro met jij wel oke vind)quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:22 schreef billy-bob het volgende:
Hmmm jammer dat het 2 1/2 uur reizen is
Ik ga ook geen 7,50 verzendkosten betalen bij dit ding - anders was ongeveer 30 E wel ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |