enkele mogelijkheden:
~een klein doorzichtig stikkertje op de lens van de buitencamera plakken zodat je constant www.fokzine.net (ofzo) ziet;
~het huis binnenvallen (bijvoorbeeld als er weer iemand het huis verlaat (zodat je op prime-time tv bent);
~met spuitbus iets op de muur schrijven 's ochtends vroeg...
~(beetje grof) een traangas granaat in het huis gooien en nog 1 in de tuin *hi hi* dan moeten ze wel weg...
~of ehm... naar binnen rennen met mobiele telefoons die ze kunnen benutten om naar huis te bellen;
~vlak voor de volgende persoon het huis verlaat de deur barricaderen met een vet slot of whatever... ach er zijn genoeg ideëen.
weten jullie nog leuke
nochmaals dit is puur hypothetisch, ik ben niet van plan MIJN vrijheid te riskeren voor een beetje aandacht
* Bulldozer huren en perongeluk tegen het huis aan rijden! Zorg dat ze op dat moment NIET in de woonkamer zitten!
Eh....meer weet ik zo ff niet! Maar dat komt vast nog wel gedurende de nacht!
~Op 1 of andere manier de camerasignalen onderscheppen en zelf op alle kanalen ^De waarheid^ neer te zetten *hi hi*
~Met een groep van 60 man ('s nachts¿) het huis binnen vallen en ze goed bijpraten dat ze worden uitgebuit en voorgelogen, een opblaaspop voor Ruud mee nemen, wat drugs voor Bianca etc. Met 60 man duurt het wel even voor ze je hebben weggewerkt en eventuele rechterlijke vervolging zal ook nihil zijn.
~Het idee om een ringstaartpuntslang los te laten binnen de schutting gaat vast een beetje te ver¿
[Dit bericht is gewijzigd door Emiel (Datum 27 September 1999).]
Enne Emiel niet te laat komen, heh heh
~ Met een groepje gekleed in militaire uniformen over de schutting klimmen, met als smoes "we dachten dat dit de stormbaan was".
~ Spandoeken over de schutting hangen. Valt ook te combineren met het parachuteplan (eerst springen&landen, dan spandoeken neerhangen).
-vliegtuigje huren en flyers op het BBhuis loslaten met nuttige info
-ook leuk: onze eigen camera planten, denk aan planten afleveren, een spy-fly etc. (Goed!!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |