Je kunt ook gewoon op Print Screen drukken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Maringo het volgende:
je kan ook de animatie en geluid uitzetten van het foto maken, zal nooit iemand merken dat je een foto maakt
Hoe zit dat dan met Tombraider?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Incolumis het volgende:
ja? je loopt in het weekend toch ook niet in een jurk?
nooit gespeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met Tombraider?
Natuurlijk niet, maakt jou dat nou uit. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:10 schreef Dodecahedron het volgende:
Is het raar om als man een vrouwelijke avatar te hebben?
nee, we weten niet waar jij uithangtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:10 schreef melluk het volgende:
uhm...die stomme auto wil nog steeds niet rijden...
ik loop langs die rode stip de move sectie in...dan zegt ie loop naar een leegstaande auto en klik er op om er in te gaan....dat doe ik...dan gaat ie er in zitten....vervolgens kan ik niet rijden...maar krijg ik ook geen groen continue icoontje....kan iemand me helpen????
tutorial eiland!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee, we weten niet waar jij uithangt
neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Komen die updates niet automatisch?
Hmm, stom.quote:
*while downloading the update* i'm dancing with the devil!!!quote:
welnee! ik ben als een haas van dat eiland afgevlogen, niks anquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef melluk het volgende:
[..]
ze zeggen dak al die sterren moet halen voor dat ik naar een andeer eiland kan
Kost geen geld, alleen maar tijd. Zeker als je vrij onbekend bent met Photoshop CS2 zoals ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef zwambtenaar het volgende:
Edap, kost het geld om dat soort dingen te maken? Of kun je gewoon gratis je eigen ontwerpen toevoegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |