Ik zit hier niet voor gezelligheid, nee. Ik zeg niet dat jullie geen fysiek leven hebben, ik zeg dat de virtuele wereld niet de plek voor gezelligheid is. Niet primair.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
het feit dat jij vanaf 2001 op fok zit houdt dat toch ook niet tegen? zelfde geldt voor sl hoor...
wat je eigenlijk wil zeggen is "ik heb een fysiek, leven jullie niet".
Nou die hebben we nou wel gehoord...
Ik doe niet alsof ik beter ben. E ik laat jullie in jullie waarde. Ik ben vrij terughoudend lijkt me zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij beter bent. Als mensen SL leuk vinden, laat ze in hun waarde. Jij vindt waarschijnlijk ook talloze dingen leuk die wij belachelijk vinden.
Aan de ene kant helemaal waar ... aan de andere kant ga ik ook niet in GeenStijl lopen verkondigen hoe happy ik met Fok! ben.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik beter ben. E ik laat jullie in jullie waarde. Ik ben vrij terughoudend lijkt me zo.
Ja, ik verwacht een reactie, en een verdedigende. Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de ene kant helemaal waar ... aan de andere kant ga ik ook niet in GeenStijl lopen verkondigen hoe happy ik met Fok! ben.
Je kiest ervoor om je voorkeur hier te uiten dus lijkt mij dat je ook een reactie verwacht. Die reactie is logischerwijs een beetje verdedigend juist omdat je hier je voorkeur uitspreekt
Of het overdreven is? Jawel ... (Foei, Fok!SL ... niet zo typisch PUB)
lol, een relkloon, die heb ik ook in SLquote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht een reactie, en een verdedigende. Wat wil je daar nou mee zeggen?.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef longinus het volgende:
[..]
lol, een relkloon, die heb ik ook in SL![]()
Heb je al benzine getanktquote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef melluk het volgende:
niemand die mij uit kan leggen waarom mijn auto het niet doet?
En dan weet ie waarschijnlijk niet eens dat je hem ook nog te kijk hebt gezet op internet.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef zwambtenaar het volgende:
Jeetje mina, wat een eikel is die chi master die je daar ziet. Ik logde weer in en kwam weer op dezelfde locatie terecht. Begint die eikel te mekkeren dat hij mij heeft gerapporteerd, omdat ik zomaar een foto maakte van hem en zijn slavinnetje (ze volgt hem overal heel onderdanig en hij zei bijvoorbeeld "sit closer to the Master" en dat deed ze) en dat dat onbeschoft is enzovoort.
Ik moest hem bewijs leveren dat ik de foto heb verwijderd. Ik heb hem uitgelegd dat ik als een toerist daar aanwezig was en volstrekt legaal, in een openbare ruimte, een foto had gemaakt. Als hij niet op de foto wil met zijn slavinnetje, dan hadden ze maar een private omgeving moeten betrekkenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dan weet ie waarschijnlijk niet eens dat je hem ook nog te kijk hebt gezet op internet.![]()
How rude!![]()
idd, wat een onvoorstelbare kneus, die overigens nog niets is bij de onvoorstelbare geestloze belachelijkheid van die slavinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik moest hem bewijs leveren dat ik de foto heb verwijderd. Ik heb hem uitgelegd dat ik als een toerist daar aanwezig was en volstrekt legaal, in een openbare ruimte, een foto had gemaakt. Als hij niet op de foto wil met zijn slavinnetje, dan hadden ze maar een private omgeving moeten betrekken. Maar nee hoor, meneer was niet blij. Vervolgens gingen ze sushi eten in een nabij gelegen restaurantje en laat ik nu ook net toevallig daar even later binnen komen wandelen. Meneer explodeerde zowat en zei dat hij mij ook nog wilde rapporteren voor stalken
. Echt, wat grappig om te zien dat mensen zo'n virtueel wereldje zooo serieus nemen
.
Zij is een slavin die behoort tot een bepaalde groep die ook een eigen area hebben. Daar verkopen ze slavinnen voor veel geld (rond de 10K L$). Ik weet de naam zo niet meer van die locatie, zal ik nog wel even opzoeken. Wat een gillerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:55 schreef Laton het volgende:
[..]
idd, wat een onvoorstelbare kneus, die overigens nog niets is bij de onvoorstelbare geestloze belachelijkheid van die slavin
Kijk... dat is nu handig iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Maringo het volgende:
je kan ook de animatie en geluid uitzetten van het foto maken, zal nooit iemand merken dat je een foto maakt
quote:[13:48] [anoniem]: where did you go?
[13:48] [anoniem]: next time ask permission to take pictures asshole
[13:49] [anoniem]: you will be reported.
he...shitjes vergetenquote:
Whehehe ... en jezelf op foto's maar stug "onherkenbaar" blijven makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Echt, wat grappig om te zien dat mensen zo'n virtueel wereldje zooo serieus nemen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef longinus het volgende:
[..]
lol, een relkloon, die heb ik ook in SL![]()
Maar dit is het gamers topic voor de enthousiastelingen, hij zal best lief zijn maar dat ben ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]Pope is geen kloon
Pope is lief. Pope heeft zelfs mijn huis irl mogen aanschouwen.
...en zo maak ik ook veel kiekjes terwijl de mensen het niet in de 'gate' hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Maringo het volgende:
je kan ook de animatie en geluid uitzetten van het foto maken, zal nooit iemand merken dat je een foto maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |