Ik zag het voorbij komen in mijn mail. Kan nu nog niet inloggen, vanavond komt dat wel goed..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toppie
Heb inmiddels de Moulin HUD ook klaar op basis van je scripts en heb je ook de Wall Roulette gestuurd ^^
Dat pl;aatje doet me meer denken aan opsporing verzochtquote:Op zondag 25 maart 2007 23:54 schreef zwambtenaar het volgende:
Kijk eens wat een schatje, helaas wilde ze eerst bling bling zien.
[afbeelding]
Creditcardquote:Op maandag 26 maart 2007 01:26 schreef Fetai het volgende:
Hoe meld je jezelf aan? Ik krijg alsmaar een error over mijn creditcard nr. terwijl die in orde is.![]()
Birdworksquote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef lizzyames het volgende:
[afbeelding]
Bonke en Liz met hun huisdiertjes![]()
Ja en in het fokcafequote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Birdworks![]()
en ik maar denken dat jullie twee op hele andere plekken kwamen![]()
nee, dat hoeft niet bij een freebie account.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:51 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die moet je toch opgeven om een account aan te kunnen maken?
Hoe kun je dit negerenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:56 schreef longinus het volgende:
[..]
nee, dat hoeft niet bij een freebie account.
al doen ze er alles aan zodat je het wel invult je kan het negeren.
Bedankt voor je moeite, maar via deze link probeer ik het al heel de tijd. Geen resultaat dus. Komt het omdat ik nog minderjarig ben? Ik heb gekeken naar de pagina voor volwassenen en daar zie ik iet zo 1, 2, 3 dat dat daar wel moet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef ondeugend het volgende:
https://secure-web5.secondlife.com/join/
je moet natuurlijk wel ingeven dat je boven de 18 bent, maar dat staat in de voorgaande topics al beschreven.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite, maar via deze link probeer ik het al heel de tijd. Geen resultaat dus. Komt het omdat ik nog minderjarig ben? Ik heb gekeken naar de pagina voor volwassenen en daar zie ik iet zo 1, 2, 3 dat dat daar wel moet.
Bedank, maar sorry, dit heb ik over het hoofd gezien, ondanks dat ik wel een aantal voorgaande topics heb doorgenomenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:23 schreef longinus het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel ingeven dat je boven de 18 bent, maar dat staat in de voorgaande topics al beschreven.
![]()
proest, en dat allemaal omdat ik gisteren een string kreeg en verder niet wist wat ik aan moestquote:Op maandag 26 maart 2007 13:37 schreef longinus het volgende:
[..]
De feestjes van zaterdag en zondagavond waren wel gezellig, al doe ik nooit meer een string aan![]()
Ik hoop dan ook van harte dat er geen foto's van zijn![]()
Gefeliciteerd Mariska81, je hebt het verdiendquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
*paid Mariska81 L$2000 ... de laatste BASIN BULL RIDE is eruit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |