Verdorie, ik was zeker net wegquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:49 schreef Edap het volgende:
Fok!Cafe vanavond/nacht
[afbeelding]
Fish-Fun. Ik stond te dubben, zal ik die kleintjes vangen of die twee grote....![]()
Ik denk dat je het gewoon langer moet proberen dan ff zeg maar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:31 schreef TwyLight het volgende:
Wtf is hier nou zo leuk aan? Ik heb het gister ff geprobeerd maar vind er echt geen fuck aan.
kan iemand me het ff uitleggen?
Dat probeer ik ook uit te vinden. je kunt middels jobs, beurshandel en zo wel geld verdienen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:04 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb me vandaag voor het eerst aangemeld maar is het spel ook leuk als je geen betalend lid bent vraag ik me af. Je kan dan blijkbaar geen huisje kopen wel? Vanavond thuis eens een avondje eraan besteden.
Je mag geen land bezitten, maar je kan het wel particulier huren. Daar hoef je geen lid voor te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:04 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb me vandaag voor het eerst aangemeld maar is het spel ook leuk als je geen betalend lid bent vraag ik me af. Je kan dan blijkbaar geen huisje kopen wel? Vanavond thuis eens een avondje eraan besteden.
Zo beter?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef Sanne het volgende:
Edap, een tvp doe je meestal maar een keer in een topic.
Gekkie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:46 schreef Edap het volgende:
[..]
Zo beter?
Tevreden vista persoon ? Wie weet....of
![]()
je betaald voor membership 9,95$ dat is dus 2500 linden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je mag geen land bezitten, maar je kan het wel particulier huren. Daar hoef je geen lid voor te zijn.
Je kunt ook gewoon een flatje of een appartementje huren, zelfs without payment info on file.
Voordeel van membership is dat je 300 L$ per week zakgeld krijgt.
aaaaah.. ik zou je bijna mijn laptop lenen. Helaas heb ik die ook nodig om de werkzaamheden voor mijn werkgever uit te voeren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:13 schreef Troel het volgende:
Ik begin onderhand te balen dat ik niet de mogelijkheid heb om thuis mijn been echt goed omhoog te doen, waardoor ik dus naar mijn zin te weinig aanwezig ben
Ik word zo moe van de reacties die mensen geven over iets dat ze totaal niet begrijpen. Je moet voor de gein de reacties eens lezen die op het artikel zijn gegeven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/zoetermeer/article1227090.ece
Streakers in het gemeentehuis van Zoetermeer.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de reacties die mensen geven over iets dat ze totaal niet begrijpen. Je moet voor de gein de reacties eens lezen die op het artikel zijn gegeven.toch jammer..
![]()
Oh, die had ik niet gelezen, staat vaak toch maar onzin in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de reacties die mensen geven over iets dat ze totaal niet begrijpen. Je moet voor de gein de reacties eens lezen die op het artikel zijn gegeven.toch jammer..
![]()
Ja, dat kan. Je kunt winkelruimte huren om je spullen te verkopen. Daarnaast kun je ook eens op www.slexchange.com kijken. Dat is een soort marktplaats voor Second Life.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet gelezen, staat vaak toch maar onzin in.
Ze hebben er veel moeite in gestoken.
Vraagje: iets bouwen kan ook zonder abbo en kan ik dan zoiets te koop of te huur zetten?
Maar huren kost geld, hoe hoog zijn die huren gemiddeld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt winkelruimte huren om je spullen te verkopen. Daarnaast kun je ook eens op www.slexchange.com kijken. Dat is een soort marktplaats voor Second Life.
Jep.. Zoetermeer doet het erg goed qua publiciteit!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de andere kant krijgt Zoetermeer wel lekker veel publiciteit.
Kan Metsel daar geen poseball voor maken danquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:13 schreef Troel het volgende:
Ik begin onderhand te balen dat ik niet de mogelijkheid heb om thuis mijn been echt goed omhoog te doen, waardoor ik dus naar mijn zin te weinig aanwezig ben
Wat denk je nou? Dat mensen nu in Zoetermeer gaan wonen omdat de gemeente voor 25 ruggen een virtueel stadhuis had gekocht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aan de andere kant krijgt Zoetermeer wel lekker veel publiciteit.
Ja hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat mensen nu in Zoetermeer gaan wonen omdat de gemeente voor 25 ruggen een virtueel stadhuis had gekocht.
![]()
Ik vind SL nu nog te krakkemikkig, maar waardeer toch ook wel hun initiatief.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat mensen nu in Zoetermeer gaan wonen omdat de gemeente voor 25 ruggen een virtueel stadhuis had gekocht.
![]()
Je kan er ook een SL uitkering aanvragen, dat ga ik zo meteen proberen, gratis Lindensquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja hoorJe kunt alleen maar wonen in Zoetermeer.
Waar waar waar waar waar???quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
[..]
Je kan er ook een SL uitkering aanvragen, dat ga ik zo meteen proberen, gratis Lindens![]()
Zal wel iets soortgelijks zijn, al vind ik de clientsoftware aan de erg ruime kant (1 Gb!)quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:35 schreef Dodecahedron het volgende:
Hoe zit het met die andere SL-achtige projecten eigenlijk? Entropia en zo. Is dat ook leuk?
* Metsel is niet zo goed in poseballen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Kan Metsel daar geen poseball voor maken dan![]()
Jammer he!! Ik mis je wel een beetje hoor in SL.. Hoest verder met het beentje? Gaat het allemaal een beetje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:48 schreef Troel het volgende:
Poseballen werken niet zo goed IRL helaas
Ik vind dat ze op zich wel een puntje hebben. Waarom investeren in Second Life als je niet eens weet of het je daadwerkelijk geld gaat opleveren. Maar goed.. hebben we zoiets ook niet gezien bij de 'lancering' van het internet? Toen was het ook allemaal maar een zeepbel etc etc...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_Second_Life%27.html
Jongeren van het CDA notabene.![]()
SL op mijn nieuwe laptop met Vista loopt als een treintje. De T5600 1,83Ghz 2Core CPU met een NVIDIA GeForce Go 7900 GS kaart maken het erg snel en soepel. Lekker in de tuin in het zonnetje SL'len.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Edap het volgende:
Yo, vanmiddag mijn nieuwe laptop binnen gekregen.![]()
Eerst wat Vista en andere niet ter zaken doende zooi er afgooien en dan eens kijken of SL will draaien.
Tevreden Vista Persoon ? Wie weet....of
![]()
Ik mis jullie ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:27 schreef Metsel het volgende:
[..]
Jammer he!! Ik mis je wel een beetje hoor in SL.. Hoest verder met het beentje? Gaat het allemaal een beetje?
dan snap ik niet waarom ik met mijn nieuwe hardware zo'n krakkemikkige fps krijg in SL, tussen de 10 en 20 fpsquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef Edap het volgende:
[..]
SL op mijn nieuwe laptop met Vista loopt als een treintje. De T5600 1,83Ghz 2Core CPU met een NVIDIA GeForce Go 7900 GS kaart maken het erg snel en soepel. Lekker in de tuin in het zonnetje SL'len.![]()
Een tevreden vista persoon.![]()
Het is geen virtueel geld ... da's het hele punt juist met SL.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:52 schreef erodome het volgende:
Ik hoor iedereen over dat geld en huisjes kopen enzo, marar kan je ook gewoon zonder geld weg in second life, zonder huisje enzo, gewoon wat ronddwalen, wat kleppen enzo, of moet je om het leuk te hebben echt wat virtueel geld uitgeven?
Ik zie het namelijk niet zo heel erg zitten om virtueel te werken voor virtueel geld
Geen idee Inco, maar ik heb nog niet naar de fps waarden gekeken. Natuurlijk heb ik ook wel last van lag maar verder loopt het (vooralsnog) echt als een trein.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom ik met mijn nieuwe hardware zo'n krakkemikkige fps krijg in SL, tussen de 10 en 20 fps
core 2 duo 6600, 2gb ram, geforce 8800gts
Ja ik weet dat je het om kan zetten naar echt geld en echt geld naar sl geld, maar de vraag is, kan ik zonder geld ook een beetje terrecht als ik gewoon af en toe wat rond wil dwalen, wat wil kleppen en doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is geen virtueel geld ... da's het hele punt juist met SL.
Lees je anders even in.
Wat kan je zonder geld in SL:quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het om kan zetten naar echt geld en echt geld naar sl geld, maar de vraag is, kan ik zonder geld ook een beetje terrecht als ik gewoon af en toe wat rond wil dwalen, wat wil kleppen en doen.
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het volledig eens ben met het CDA.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_Second_Life%27.html
Jongeren van het CDA notabene.![]()
ik zou al blij zijn met de helftquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het volledig eens ben met het CDA.
De mafkezen die 17.000 euro voor een strandtent hebben neergeteld en de 25.000 voor een gemeentehuis zijn gewoon niet helemaal goed bij hun hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |