quote:As some residents have discovered, Second Life will not run on Windows Vista with ATI video cards. We tracked this down to a bug in the ATI OpenGL drivers, and have just confirmed that this issue is fixed in ATI’s Catalyst 7.3 drivers for which are still in development. ATI hopes to have these available by the end of the month. Thank you for your patience.
Hey Googol, nog bedankt voor de bullriding prijs vorige weekquote:
Ik nap niet waarom mensen naar voetbal kijken, of tegen hun zin in naar familiefeestjes gaan, of werk doen waar ze geen zin in hebben, of gewoon klootzakken zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:44 schreef Allotroop het volgende:
--knip--
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:44 schreef Allotroop het volgende:
Sorry, ik snap er niks van.
Probeer het dan eens uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:44 schreef Allotroop het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen dit "spelen". En nee, ik heb het zelf niet geprobeerd, omdat ik er totaal geen behoefte aan heb. Als ik erover lees of iets op TV/Internet zie lijkt het me saai.
Daarnaast, waarom hebben jullie de behoefte om in deze "vrije wereld waarin alles kan" meteen dingen te, hoe zal ik het noemen, verzuilen? Waarom is er meteen een Fok!-cafe, en waarom melden jullie meteen hoe jullie heten en waar jullie uithangen? Op deze manier is het gewoon een extensie van het forum.
Sorry, ik snap er niks van.
als een thuishonk waar je terecht kunt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef Allotroop het volgende:
Nou goed, jullie spelen het dus omdat het er is.
Maar waarom die neiging naar elkaar (i.e., Fok!) toe te trekken? Als de essentie van Second Life is dat het zo vrij is, waarom komen jullie dan weer op Fok! uit?
En nee jullie hangen niet 24/7/365 in het Fok! cafe natuurlijk, maar waarom uberhaupt?
Juist leuk, omdat het "gelinkt"isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef Allotroop het volgende:
Nou goed, jullie spelen het dus omdat het er is.
Maar waarom die neiging naar elkaar (i.e., Fok!) toe te trekken? Als de essentie van Second Life is dat het zo vrij is, waarom komen jullie dan weer op Fok! uit?
En nee jullie hangen niet 24/7/365 in het Fok! cafe natuurlijk, maar waarom uberhaupt?
*mompelt iets van "het is de toon die de muziek maakt" *quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:44 schreef Allotroop het volgende:
Sinds die documentaire op TV is geweest over mensen die duidelijk iets te ver gingen met Second Life, is het een faux pas om mensen die het spelen naar hun motivatie te vragen lijkt het wel.
Los van het feit dat het spel zelf mij niet aanspreekt, is de ontwikkeling op zich wel interessant. De vraag die ik bij Second Life heb is of sommige vormen van ontspanning beter of doellozer zijn dan anderen. Het spelen van Second Life lijkt meer validatie naar anderen toe te vereisen dan andere spellen, en ik vraag me af waarom dat is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:45 schreef lizzyames het volgende:
[..]
Juist leuk, omdat het "gelinkt"is
Ja ik speel omdat het er is.
Doe jij nooit een spelletje?saaaaaaaaaaaaaaaaaai
nee hoor, maar juist door al die aandacht en onterechte kritiek over SL zijn wij het zat om steeds maar weer antwoorden te geven. vooral omdat de gemiddelde Fok gebruiker niks anders kan doen dan flamen op voor hen onbekende gebieden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:44 schreef Allotroop het volgende:
Sinds die documentaire op TV is geweest over mensen die duidelijk iets te ver gingen met Second Life, is het een faux pas om mensen die het spelen naar hun motivatie te vragen lijkt het wel.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef lizzyames het volgende:
Voor mij is het gewoon fun, als ik wil kan ik elke avond op stap. Koop leuke jurkjes, speel spelletjes, onmoet leuke mensen, die hier dan ook weer af en toe komen.
Dans wel eens met een duivel, of bekijk prachtige tuinen, die gewoon knap gemaakt zijn. Zweef dan eens naar een strandje of ga parachutespringen, van heeeeeeeeeeeeele hoge glijbanen glijden.
Heb meterslang blond haar![]()
i love sl!
Je lijkt mij welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef lizzyames het volgende:
Voor mij is het gewoon fun, als ik wil kan ik elke avond op stap. Koop leuke jurkjes, speel spelletjes, onmoet leuke mensen, die hier dan ook weer af en toe komen.
Dans wel eens met een duivel, of bekijk prachtige tuinen, die gewoon knap gemaakt zijn. Zweef dan eens naar een strandje of ga parachutespringen, van heeeeeeeeeeeeele hoge glijbanen glijden.
Heb meterslang blond haar![]()
i love sl!
Fok!Cafe SLurl: http://slurl.com/secondlife/Eriu/97/37/33/quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er een FOK!cafe nu dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |