abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47571692
quote:
As some residents have discovered, Second Life will not run on Windows Vista with ATI video cards. We tracked this down to a bug in the ATI OpenGL drivers, and have just confirmed that this issue is fixed in ATI’s Catalyst 7.3 drivers for which are still in development. ATI hopes to have these available by the end of the month. Thank you for your patience.
Calm down, please!
pi_47574996
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 01:25 schreef Googolplexian het volgende:

Daarom dus
Hey Googol, nog bedankt voor de bullriding prijs vorige week

Was gister even druk in een vuurgevecht bij het FOK!Café, en ben aan flarden geschoten naar mijn home. Meerdere malen. Kon dus even niet kletsen in combat
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:07:12 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_47606304
ik heb even een groot aandachtspunt voor Googol:

RODE MOLEN

(ik kan op dit moment geen verbinding krijgen maar wilde het toch even aangeven)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:37:30 #79
64781 bonke
pipo koeie
pi_47606733
ik verwacht eigenlijk nog een fotootje van gister

draakje
pies on joe toe
pi_47606857
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen dit "spelen". En nee, ik heb het zelf niet geprobeerd, omdat ik er totaal geen behoefte aan heb. Als ik erover lees of iets op TV/Internet zie lijkt het me saai.

Daarnaast, waarom hebben jullie de behoefte om in deze "vrije wereld waarin alles kan" meteen dingen te, hoe zal ik het noemen, verzuilen? Waarom is er meteen een Fok!-cafe, en waarom melden jullie meteen hoe jullie heten en waar jullie uithangen? Op deze manier is het gewoon een extensie van het forum.

Sorry, ik snap er niks van.
pi_47607935
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:44 schreef Allotroop het volgende:
--knip--
Ik nap niet waarom mensen naar voetbal kijken, of tegen hun zin in naar familiefeestjes gaan, of werk doen waar ze geen zin in hebben, of gewoon klootzakken zijn.

Het is er dus waarom niet, ik heb hele leuke en ook hele lieve mensen ontmoet die ik op een andere manier heb leren kennen als op het forum of die ik in RL niet zou hebben aangesproken.

Het is gewoon leuk om af en toe te doen, daarom dus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47609179
quote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks

O vergat nog wat, tis niet saai hoor, he-le-maal niet saai

soms is het zelfs erg xciting
Geeft niks hoor, ik begrijp meestal ook niks van mezelf
  † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 13:34:31 #83
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_47609195
quote:
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen dit "spelen". En nee, ik heb het zelf niet geprobeerd, omdat ik er totaal geen behoefte aan heb. Als ik erover lees of iets op TV/Internet zie lijkt het me saai.

Daarnaast, waarom hebben jullie de behoefte om in deze "vrije wereld waarin alles kan" meteen dingen te, hoe zal ik het noemen, verzuilen? Waarom is er meteen een Fok!-cafe, en waarom melden jullie meteen hoe jullie heten en waar jullie uithangen? Op deze manier is het gewoon een extensie van het forum.

Probeer het dan eens uit.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_47609213
ieks, al mijn geld weg net

"gelukkig" ligt het aan sl
pi_47609282
Nou goed, jullie spelen het dus omdat het er is.

Maar waarom die neiging naar elkaar (i.e., Fok!) toe te trekken? Als de essentie van Second Life is dat het zo vrij is, waarom komen jullie dan weer op Fok! uit?

En nee jullie hangen niet 24/7/365 in het Fok! cafe natuurlijk, maar waarom uberhaupt?
pi_47609325
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef Allotroop het volgende:

Maar waarom die neiging naar elkaar (i.e., Fok!) toe te trekken? Als de essentie van Second Life is dat het zo vrij is, waarom komen jullie dan weer op Fok! uit?

En nee jullie hangen niet 24/7/365 in het Fok! cafe natuurlijk, maar waarom uberhaupt?
als een thuishonk waar je terecht kunt?
waarom zit jij op Fok?
pi_47609418
Wtf.
pi_47609445
Sinds die documentaire op TV is geweest over mensen die duidelijk iets te ver gingen met Second Life, is het een faux pas om mensen die het spelen naar hun motivatie te vragen lijkt het wel.
pi_47609454
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef Allotroop het volgende:

Juist leuk, omdat het "gelinkt"is

Ja ik speel omdat het er is.

Doe jij nooit een spelletje? saaaaaaaaaaaaaaaaaai
pi_47609501
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:44 schreef Allotroop het volgende:
Sinds die documentaire op TV is geweest over mensen die duidelijk iets te ver gingen met Second Life, is het een faux pas om mensen die het spelen naar hun motivatie te vragen lijkt het wel.
*mompelt iets van "het is de toon die de muziek maakt" *

motivatie prima, maar op het matje komen, neuh...
pi_47609566
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:45 schreef lizzyames het volgende:

[..]

Juist leuk, omdat het "gelinkt"is

Ja ik speel omdat het er is.

Doe jij nooit een spelletje? saaaaaaaaaaaaaaaaaai
Los van het feit dat het spel zelf mij niet aanspreekt, is de ontwikkeling op zich wel interessant. De vraag die ik bij Second Life heb is of sommige vormen van ontspanning beter of doellozer zijn dan anderen. Het spelen van Second Life lijkt meer validatie naar anderen toe te vereisen dan andere spellen, en ik vraag me af waarom dat is.
pi_47609577
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:44 schreef Allotroop het volgende:
nee hoor, maar juist door al die aandacht en onterechte kritiek over SL zijn wij het zat om steeds maar weer antwoorden te geven. vooral omdat de gemiddelde Fok gebruiker niks anders kan doen dan flamen op voor hen onbekende gebieden.

on topic, waarom "spelen" we dit?
tja waarom zitten er mensen op IRC, MSN en ICQ? om contact te hebben met mensen.
veel mensen zijn namelijk niet zo makkelijk in IRL contact leggen, die lopen niet zo maar op mensen af in een cafe. en internet heeft nou eenmaal een lagere drempel. ik heb eens gelezen dat mensen op SL zitten omdat ze er degene kunnen zijn die ze willen dat ze zijn. er zijn geen dikke mensen op SL, of lelijke mensen. je hoeft dus niet zo onzeker te zijn.
pi_47609665
Voor mij is het gewoon fun, als ik wil kan ik elke avond op stap. Koop leuke jurkjes, speel spelletjes, onmoet leuke mensen, die hier dan ook weer af en toe komen.

Dans wel eens met een duivel, of bekijk prachtige tuinen, die gewoon knap gemaakt zijn. Zweef dan eens naar een strandje of ga parachutespringen, van heeeeeeeeeeeeele hoge glijbanen glijden.

Heb meterslang blond haar

i love sl!
pi_47609918
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef lizzyames het volgende:
Voor mij is het gewoon fun, als ik wil kan ik elke avond op stap. Koop leuke jurkjes, speel spelletjes, onmoet leuke mensen, die hier dan ook weer af en toe komen.

Dans wel eens met een duivel, of bekijk prachtige tuinen, die gewoon knap gemaakt zijn. Zweef dan eens naar een strandje of ga parachutespringen, van heeeeeeeeeeeeele hoge glijbanen glijden.

i love sl!
.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:35:15 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_47610566
Haai Pope

Het is echt heel gezellig hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 14:43:06 #96
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_47610733
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef lizzyames het volgende:

i love sl!
Je lijkt mij wel
Ik ben al naar de zoo geweest, heb geschaatst en gezwommen, ben in de Eiffeltoren geweest en heb thema/pretparken bezocht.
Second Life is echt leuk.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_47611374
Is er een FOK!cafe nu dan?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:19:17 #98
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_47611507
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er een FOK!cafe nu dan?
Fok!Cafe SLurl: http://slurl.com/secondlife/Eriu/97/37/33/
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_47611695
Cool, ik ga vanavond even kijken. Heb al zo lang geen SL meer kunnen doen door drukte

Trouwens, het spel werkt niet op Windows Vista. Zijn daar fixes voor?
pi_47612220
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Troel het volgende:
Haai Pope

Het is echt heel gezellig hoor
Ik heb het altijd gezellig met mensen die fysiek bij mij thuis zijn of in het café of op de universiteit, of op straat of in het park, of in de winkel of ergens anders. Dat is ook heel gezellig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')