abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:39:55 #251
58134 Edap
Fok! / Code415 Fotograaf
pi_47805368
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef Incolumis het volgende:

[..]

dan snap ik niet waarom ik met mijn nieuwe hardware zo'n krakkemikkige fps krijg in SL, tussen de 10 en 20 fps

core 2 duo 6600, 2gb ram, geforce 8800gts
Geen idee Inco, maar ik heb nog niet naar de fps waarden gekeken. Natuurlijk heb ik ook wel last van lag maar verder loopt het (vooralsnog) echt als een trein.
Maar je zou op z'n minst een soortgelijke performance verwachten met jouw hardware.
--- "This message sent with 100% recycled electrons" ---
SL foto's on: http://www.flickr.com/photos/edap
----------------------------------------------------------------------
pi_47807254
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het is geen virtueel geld ... da's het hele punt juist met SL.
Lees je anders even in.
Ja ik weet dat je het om kan zetten naar echt geld en echt geld naar sl geld, maar de vraag is, kan ik zonder geld ook een beetje terrecht als ik gewoon af en toe wat rond wil dwalen, wat wil kleppen en doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47807623
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ik weet dat je het om kan zetten naar echt geld en echt geld naar sl geld, maar de vraag is, kan ik zonder geld ook een beetje terrecht als ik gewoon af en toe wat rond wil dwalen, wat wil kleppen en doen.
Wat kan je zonder geld in SL:
- Bouwen en scripten. Je kunt namelijk Sandboxes opzoeken en daar je projecten bouwen. Wel in inventory pakken voordat je weggaat (check de regels van de sandbox).
- Texturen en kleding ontwerpen. Voor het uploaden van een texture heb je 10L$ nodig ... dit is zo verdient met dwellen / campen (dat zinloze dansen zoals eerder in het topic beschreven).
- Verkopen. Bouw een beetje geld op. Verkoop 1 ding waarvoor je 3 textures hebt moeten uploaden voor 250L$ en je kunt wat meer dingen maken. Gaat langzaam in het begin maar op een gegeven moment kun je echt wel een winkeltje voor 250L$/week huren en dan gaat het een stuk harder.
- Service verlenen. Van websites bouwen tot logo-ontwerp. Kan je iets? Adverteer het in Classified Ads (minimaal 50L$ per week) en laat je inhuren. Je kunt je ook aansluiten bij verschillende organisaties wanneer je over kwaliteiten beschikt en je kunt ook naar een uitzendbureau gaan zoals Essent (in SL).
- Bedelen. Klinkt gek maar met de juiste outfit op de juiste plaats kun je gek genoeg nog aardig wat verdienen. Maar doe maar niet.

Clubs bezoeken;
Bouwwerken bezoeken;
Seminars bijwonen;
Praatgroepen bijwonen;
Lessen nemen;
RPGen;
etc.

gebruik CTRL-F
Calm down, please!
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:43:46 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_47808019
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.nu.nl/news/102(...)_Second_Life%27.html

Jongeren van het CDA notabene.
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het volledig eens ben met het CDA.
De mafkezen die 17.000 euro voor een strandtent hebben neergeteld en de 25.000 voor een gemeentehuis zijn gewoon niet helemaal goed bij hun hoofd.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_47808528
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:43 schreef Sanne het volgende:

[..]

De mafkezen die 17.000 euro voor een strandtent hebben neergeteld en de 25.000 voor een gemeentehuis zijn gewoon niet helemaal goed bij hun hoofd.

ik zou al blij zijn met de helft
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 21:55:49 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47808592
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:43 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ach, beetje ontwerp en bouw kost wel zoveel. Moet niet massaal door gemeentes worden gedaan, dan wordt het wel erg veel geld voor 1 spel.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47809060
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ach, beetje ontwerp en bouw kost wel zoveel. Moet niet massaal door gemeentes worden gedaan, dan wordt het wel erg veel geld voor 1 spel.
Voor een fractie bouwen wij hetzelfde ... ben je nog geen 2000 eu kwijt, heb je een heel eiland met alles erop en eraan (zonder eiland dan )
Calm down, please!
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:11:49 #258
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_47809360
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voor een fractie bouwen wij hetzelfde ... ben je nog geen 2000 eu kwijt, heb je een heel eiland met alles erop en eraan (zonder eiland dan )
Dát bedoel ik!

Kijk dat BNN uitpakt op Second Life vind ik volkomen begrijpelijk. Maar dat gemeenten met gemeenschapsgeld zich laat naaien vind ik schandalig.

Laten zich helemaal gek maken door de hype, betalen veel te veel voor een doodgeboren kindje en kijken dan vreemd op als het openingsfeestje door een paar streakers bezocht wordt.

Ze moesten zich kapot schamen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_47809920
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dát bedoel ik!

Kijk dat BNN uitpakt op Second Life vind ik volkomen begrijpelijk. Maar dat gemeenten met gemeenschapsgeld zich laat naaien vind ik schandalig.

Laten zich helemaal gek maken door de hype, betalen veel te veel voor een doodgeboren kindje en kijken dan vreemd op als het openingsfeestje door een paar streakers bezocht wordt.

Ook mee eens. Men zou wat meer onderzoek moeten doen naar wat mensen in SL beweegt voor ze proberen iets RL's na te maken in SL ... heeft 9 van de 10 keer toch geen zin om -bijvoorbeeld- een groot bankgebouw of een rollercoaster neer te zetten.
Calm down, please!
pi_47811812
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dát bedoel ik!

Volkomen mee eens. Er zijn genoeg problemen in RL waar gemeenten zich om zouden moeten bekommeren. Dit gaat echt helemaal nergens over.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:20:57 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47812067
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar die gasten moeten er ook documentatie en verantwoording bij hebben.
BNN werkt ook met gemeenschapsgeld, maar is wel meer een doelgroep-groep.
Ach, beetje geld in zoiets steken vind ik niet verkeerd, maar wel tijdig weten op te houden als het niet werkt.
pi_47812484
zoekplaatje

waar is de string van? of waar is de owner van?

Geeft niks hoor, ik begrijp meestal ook niks van mezelf
pi_47812573
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar die gasten moeten er ook documentatie en verantwoording bij hebben.
BNN werkt ook met gemeenschapsgeld, maar is wel meer een doelgroep-groep.
Ach, beetje geld in zoiets steken vind ik niet verkeerd, maar wel tijdig weten op te houden als het niet werkt.
Geen zorgen hoor eenmanszaak dus alles kan verantwoord op faktuur.
Calm down, please!
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:36:38 #264
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47812646
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Geen zorgen hoor eenmanszaak dus alles kan verantwoord op faktuur.
leuk hoor als je dat soort dingen kunt!
pi_47812743
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

leuk hoor als je dat soort dingen kunt!
Het maakt SL erg interessant. Beetje 3D ontwerp en 2D ontwerp deed ik toch al voor m'n werk. Leuk dat er een "spel" is waar je dat op een andere manier verder kunt ontwikkelen

En met Metsel erbij als scripter kunnen we als groepje eigenlijk alles wel aan nu.
Calm down, please!
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:41:42 #266
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47812863
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het maakt SL erg interessant. Beetje 3D ontwerp en 2D ontwerp deed ik toch al voor m'n werk. Leuk dat er een "spel" is waar je dat op een andere manier verder kunt ontwikkelen

En met Metsel erbij als scripter kunnen we als groepje eigenlijk alles wel aan nu.
Hebben jullie dat Fok-cafe in elkaar gezet?
pi_47813335
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hebben jullie dat Fok-cafe in elkaar gezet?
Da's Maringo's werk alleen het land waar het op staat is van mij (ook weer huur).

3DG is verantwoordelijk voor bijvoorbeeld de Moulin Rouge (op Moulin Rouge Island)
Calm down, please!
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 23:58:23 #268
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47813712
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Da's Maringo's werk alleen het land waar het op staat is van mij (ook weer huur).

3DG is verantwoordelijk voor bijvoorbeeld de Moulin Rouge (op Moulin Rouge Island)
Goed werk! Wie of wat is 3DG?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:48:57 #269
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_47816034
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Goed werk! Wie of wat is 3DG?
3DG = Don Duke Development Group

Ikke (Don Duke) - bouwen / texturen / concepting / design
Metsel - coding / concepting
Maringo - bouwen / concepting / kleding
Troel - PR / met poot omhoog zitten / liason
Nicole - coding / concepting (zie ook Angel products voor licht en geluid-systemen)
Zinga - Sales manager / accountancy
Calm down, please!
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 00:50:48 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47816086
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

3DG = Don Duke Development Group

Ikke (Don Duke) - bouwen / texturen / concepting / design
Metsel - coding / comcepting
Maringo - bouwen / concepting / kleding
Troel - PR / met poot omhoog zitten / liason
Nicole - coding
Zinga - Sales manager / accountancy
Hebben jullie ook al een WSE notering?
pi_47816268
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef lizzyames het volgende:
zoekplaatje

waar is de string van? of waar is de owner van?

[afbeelding]
Erm, tja.. sorry?
Hem leek het niet te storen.
En die string? Die zat gewoon op z'n plek hoor..
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:00:55 #272
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_47816398
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hebben jullie ook al een WSE notering?
Nope

Maar wel de volgende ontwikkeling te melden:

3DG gaat een half eiland erbij nemen (waarschijnlijk), opdelen en verhuren tegen (bijna) kostprijs.
Dit doen we om ons eigen deel eruit te krijgen (dat lukt nu ook aardig maar op basis van inkomsten uit projecten en dat willen we dus veranderen).

Dit betekent dat we parcels gaan verhuren van 1024 m² voor 500L$ per week. een 1024 m² parcel kan ongeveer 234 prims bevatten, dus genoeg ruimte voor een leuk huis en meubels + privacy ^^ . Ter vergelijk: Meeste kamers in SL kosten 350L$ / week ... dan heb je niet eens 200m², minder prims om mee te spelen EN buren rondom die je chat kunnen horen.

We houden jullie op de hoogte.
Calm down, please!
pi_47816684
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ter vergelijk: Meeste kamers in SL kosten 350L$ / week ... dan heb je niet eens 200m², minder prims om mee te spelen EN buren rondom die je chat kunnen horen.

We houden jullie op de hoogte.
Idd! Not to mention dat jij de buren ook woord voor woord kunt volgen, en dat je ook nog eens binnen kunt cammen.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:33:42 #274
58134 Edap
Fok! / Code415 Fotograaf
pi_47817120
Nachtbrakers:

Nachtbraker Maringo hard aan het werk met zo'n verrekte muur.
Don heeft andere taak: "Hoe strek ik nu eens goed mijn armen.. Zo? "
--- "This message sent with 100% recycled electrons" ---
SL foto's on: http://www.flickr.com/photos/edap
----------------------------------------------------------------------
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:41:33 #275
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_47817246
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:33 schreef Edap het volgende:
Nachtbrakers:
[afbeelding]

Nachtbraker Maringo hard aan het werk met zo'n verrekte muur.
Don heeft andere taak: "Hoe strek ik nu eens goed mijn armen.. Zo? "
hehehe!

Don assisteert Maringo in het nieuwste project (want Fok!Cafe moet ook leuk zijn voor beginnende SLFokkers)

Vendor space te huur 25L$ / week, 5 prims (dus je kunt 5 prims neerkwakken op de muur en elk "buy content on touch" maken en zo je spul verkopen OF je kunt een server verndor systeem aanschaffen zoals JEVN en oneindig veel spullen te koop zetten met die 5 prims ruimte)

Dit om Fok!Cafe een voorsprong te kunnen geven aan Fokkers (Fokkers eerst in dit geval ... contact Maringo Seratti wanneer het geheel staat ^^ )

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 30-03-2007 02:47:03 ]
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')