En ze heeft nog krullen ook!!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
wat een ogen !!! heel mooi
Dit is echt weer zo'n héérlijke échte Spuuglokje foto!quote:
Hier kon Luuke wel een zusje zijn van Kai!quote:
Ik zie hem ook hoor. Inderdaad die onderste gezichtshelft, het zouden zo broer en zus kunnen zijn als je deze foto naast Kai houdt. Alle kindjes op de foto's zijnquote:
Luuke, het is maatje 98, nog een beetje te groot denk ik....maar wie weet komt mama hem snel bij vraag en aanbod tegen en dan moet je maar heel hard roepen dat je Dora zietquote:Op maandag 26 maart 2007 19:10 schreef Lishe het volgende:
Ik zie het ook! K@i vs. Luuke.Maar het is eigenlijk een toevalstreffer, haar mondje zit normaal anders, zegmaar.
Ik glunder helemaal van jullie commentaren. Mijn wildebras.![]()
Yoni, ik geniet nog steeds zo van de foto die jij op de meet gemaakt hebt.
Chaca, wat een pracht-dames heb je. Luuke is jaloers op de Dora-trui.
En de prachtige rode wangen van Storm....![]()
Liam wil tegenwoordig zelf vaak Ezra op schoot, hij is sinds een paar weken ineens helemaal weg van zijn broertje, zo lief is datquote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Belana die foto van Liam en Ezra![]()
Echt super en hoe krijg je dat voor elkaar joh
![]()
Ik ook hoor maar hij trok er steeds meer mooie lange haren uit waardoor hij een knoepert van een kale plek op zijn hoofd had. Wie weet leert hij het kroelen nu af en kunnen we het dan weer laten groeien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef lcicle het volgende:
Ahhhh Kai! Wat hebben ze gedaan! Je mooie haren!
Kai is nog steeds een knapperd hoor, maar ik vond 'm mét prachtige lange haren nog knapper.![]()
Ah gelukkig, het is voor een goed doel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar hij trok er steeds meer mooie lange haren uit waardoor hij een knoepert van een kale plek op zijn hoofd had. Wie weet leert hij het kroelen nu af en kunnen we het dan weer laten groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |