Fluisteren tegen een zelfingenomen hoofd, verstopt achter een betonnen plaat van enkele decimeters dik, zet helaas geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Brian niet wordt ingefluisterd hoe hij overkomt.
Juist zonder drank en pesten denk ik. Waarschijnlijk denkt de redactie dat ookquote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Darklight het volgende:
Huub redt het wel, ook zonder drank en pesten![]()
Ik heb er ook over getwijfeld over het woord lullig maar ik heb al zoveel nagedacht over die man vandaag dat ik me er even makkelijk vanaf wilde maken. Het is een sick fuck. Dat dekt de lading wel vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ach ik vind ' lullig' niet de juiste uitdrukking. Ik dacht meer aan; geobserdeerd, loco, manisch enz. enz. En dat heeft hij helemaal zelf bewerkstelligd!![]()
[SC# 15] Voor als de streams saai zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 18:21 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ja heel goed maar wat een rat he en huub heeft het weer gedaan vies mannetje die breipen
1 en 2 heb ook uitgezetquote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Lekker rustgevend pianomuziekje.
Iedereen veel plezier gewenst die naar stream 3/4 luisteren.
Of..ze laten het toe opdat hij zijn eigen graf graaft en men "achter" weinig tot geen sympathie voor hem hebben. Laat hem maar raar lullen, hij verdient niet beter dan zo over te komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fluisteren tegen een zelfingenomen hoofd, verstopt achter een betonnen plaat van enkele decimeters dik, zet helaas geen zoden aan de dijk.
Zelfreflectie is Brian vreemd. Hullie en zullie doen het, maar Brian wast zijn handen in onschuld.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb er ook over getwijfeld over het woord lullig maar ik heb al zoveel nagedacht over die man vandaag dat ik me er even makkelijk vanaf wilde maken. Het is een sick fuck. Dat dekt de lading wel vind ik.
Ik denk dat Huub zelf ook wel door had dat hij op een dood spoor zat. Nu zal hij meer gaan zoeken naar een balans en hopenlijk nog veel irritanter worden op een andere manier. Als SHE gewoon lekker lol gaat maken zijn ze al irritant genoeg voor de rest want die weten niet hoe ze moeten genieten. En ze zouden Amanda moeten blokken dan zit die zo thuis.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij de afgelopen 2 a 2 en halve week mindere keuzes heeft gemaakt, en zelfs soms ronduit slechte keuzes.
Wel erg, alles op Mutequote:
Ze halen altijd alle oude koeien uit de sloot, dus waarom nu niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Frasier het volgende:
Huub z'n drankgebruik ging dat laatste tijd juist primaWaarom hem daar nu weer op pakken?
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef Darklight het volgende:
Heeft Brainless al geoefend met zingen?
Of is dat een hele domme vraag? ')
't was bedoeld bij wijze van grap, om aan te geven dat ik niets tegen jouw of jouw mening heb. We delen op sommige vlakken dezelfde mening, op veel vlakken ook niet en soms steken we wat naar elkaar op, in mijn ogen, ludieke en respectvolle wijze.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is al mijn 4e naamtopic binnen een week.![]()
En dat alleen maar omdat ik mijn mening uit.
Ik denk eerlijk gezegd dat Huub slim genoeg is om zelf conclusies te trekken uit de aanwijzingen en hij het echt niet allemaal op een presenteerblaadje krijgt. Hij wordt niet zo gestuurd, maar hij pakt de hints wel op. Brian is daar simpelweg niet toe in staat.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Brian niet wordt ingefluisterd hoe hij overkomt. Men is achter, zo lijkt het wel bezig om Huub te sturen. Niet teveel pesten, drinken etc. Dit alles om ervoor te waken dat hij er maar in blijft.
Kan men ook niet eens zeggen tegen Brian dat hij eens wat van het leven moet gaan genieten ofzo. Als er toch iemand lullig overkomt dan is het Brian wel de laatste tijd/weken/maanden.
helemaal mooi Beequeen!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
Is alweer even geleden, maar wilde deze toch met jullie delen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |