Snap het niet die rat kan fotolijstjes kapot gooien en dat magquote:Op maandag 19 maart 2007 18:21 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ja heel goed maar wat een rat he en huub heeft het weer gedaan vies mannetje die breipen
"Ze hebben slet gezegd...dus nu noem ik ze steeds flikker......"quote:Op maandag 19 maart 2007 18:20 schreef noekje het volgende:
Amanda staat natuurlijk niet voor niks onderaan. Ze heeft het gewoon niet.
Idd, ik zat me ook al te bedenken dat het eigenlijk beter zou zijn geweest als hij niet teruggefloten was.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
even credits, hier ben ik het helemaal meeeens. Maar wij weten wel dat dit niet Huub's keuze is.
dat heb ik ook als ik ze nu met hin drieen op dat bed zie moet ik al maar ik heb het geluid van she aanquote:Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef Forme het volgende:
[..]
Snap het niet die rat kan fotolijstjes kapot gooien en dat mag, vindt dat hij ook zeker 1 waarschuwing moet krijgen.
Die rat luister ik bijna nooit moet bijna altijd kotsen als ik hem hoor praten te walgelijk![]()
Goeie keus ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef Oma1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook als ik ze nu met hin drieen op dat bed zie moet ik al maar ik heb het geluid van she aan
Zekers, echter ik ergerde me er vooral aan omdat het steeds dichtbij een eventuele exit van Huub zou komenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat hij de afgelopen 2 a 2 en halve week mindere keuzes heeft gemaakt, en zelfs soms ronduit slechte keuzes.
* DainBramage zet de stream op mutequote:Op maandag 19 maart 2007 18:27 schreef DainBramage het volgende:
Als B nog een keer 'Zeg maar' zegt, dan zet ik de stream op mute.....
Ze zijn zo ontzettend dom. Alleen trekkenze al geen volle zalen, maar samen is het helemaal huilen met de pet op.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:27 schreef Prosac het volgende:
Jaap: De productie moet Gaby afpakken, dan gaat hij het wel met Eric doen
Brian: ooowh, dat gaat zeker gebeuren.
ga ik ook doen ga omkleden tot later doei doeiquote:Op maandag 19 maart 2007 18:26 schreef Forme het volgende:
[..]
Goeie keus ik ook![]()
Zal ze binnenkort weer eens een kaartje sturen, heb helaas niet gezien dat ze die van vorige week hebben gehad.
Ik denk zijn leeftijd in maanden......Geef hem de eerste 3 jaar als kind kado....quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Als er toch iemand lullig overkomt dan is het Brian wel de laatste tijd/weken/maanden.
ach ik vind ' lullig' niet de juiste uitdrukking. Ik dacht meer aan; geobserdeerd, loco, manisch enz. enz. En dat heeft hij helemaal zelf bewerkstelligd!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Brian niet wordt ingefluisterd hoe hij overkomt. Men is achter, zo lijkt het wel bezig om Huub te sturen. Niet teveel pesten, drinken etc. Dit alles om ervoor te waken dat hij er maar in blijft.
Kan men ook niet eens zeggen tegen Brian dat hij eens wat van het leven moet gaan genieten ofzo. Als er toch iemand lullig overkomt dan is het Brian wel de laatste tijd/weken/maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |