ja vies he ik ril van hem en die jaap is niet goed in zijn hoofd draaitje los denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en dan dat enge gluiperige gelach erbij dan
Van mij mag mijn naam eruit hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je het leuk? Of moet het die worden van je topicreport.
Ik heb het liefst het laatste, want gisteren werd de COS ook al lange tijd beheerst door (mensen die reageren op) jou. Het heeft niks met de streams te maken en is off topic, dat gezeik de hele tijd.
wel grappig, maar zinloos om de TT te veranderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is al mijn 4e naamtopic binnen een week.![]()
En dat alleen maar omdat ik mijn mening uit.
Hoi 026 welkom op het forumquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef 026 het volgende:
Toch wel lichtelijk sneu dat Peter niet gewoon mag zeggen wat hij wil zeggen, er is geen enkele rede om peter bij alles wat hij zegt te bashen en persoonlijk te worden!
En nu maar vrolijk wachten op hoogstaande reacties als: pfff wat weet jij nou je hebt 3 posts...
Offe het altijd populaire: jij bent zeker een kloon?!
Ergste is dat die rat dit als overwinning ziet.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo weer even bijgelezen
ben gelijk weer even genezen,
dus; huub krijgt weer een waarschuwing maar Brian en Jaap niet voor al die walgelijke acties
van ze,
nou vanavond dus even geen strems voor mij
toedeloe........
Ik heb ook nergens last van. Gewoon nooit naar streams luisteren waar Brian op te horen is, werkt primaquote:Op maandag 19 maart 2007 18:10 schreef Oma1 het volgende:
ik kijk nu niet want ik ga over mijn nek van die rat
elke brief wordt aangegrepen om zijn gelijk te halen, hij krijgt er alleen zo weinig, gek hequote:Op maandag 19 maart 2007 18:18 schreef Prosac het volgende:
De brief van een kansarm gezien wordt door Brian direct gebruikt om zijn gelijk aan te tonen
Met de Wet BIBOB zullen de pooiers in NL minder makkelijk meisjes ronselen anders zou ze zeker meer post hebben gekregenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft weer maar 1 kaart gekregen.
Brian en Jaap constateren dat Huub niets bereikt heeft, en dat hij zijn pestgedrag probeert goed te praten.
Ik lig echt dubbel om dat verontwaardigde toontje van Jaap.
Dat zat er dik in. Daarom ben ik ook zo pissig. Vind het programma steeds minder worden. En ik was echt verslaafd.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ergste is dat die rat dit als overwinning ziet.
even credits, hier ben ik het helemaal meeeens. Maar wij weten wel dat dit niet Huub's keuze is.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat een balans proberen te vinden tussen het spel en zijn leven in de villa.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |