Je haar opa?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
Hoi ik ben Ada, de moeder van viswijfje, en ik vind dat jullie haar niet zo vervelend moeten behandelen want ze is kei knap en slim en goed, en jullie zijn gewoon jaloers en als jullie zo doorgaan dan stuur ik mijn vader op jullie af!
Vooral ladidadida en alle jongens die om haar tieten te zien vroegen moeten uitkijken wat ze zeggen hee!
Nu ga ik weer weg zodat me dochter weer kan typen. RESPEKT!!!!!![]()
moetne wij bang worden voor een man van 60+ ?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
Hoi ik ben Ada, de moeder van viswijfje, en ik vind dat jullie haar niet zo vervelend moeten behandelen want ze is kei knap en slim en goed, en jullie zijn gewoon jaloers en als jullie zo doorgaan dan stuur ik mijn vader op jullie af!
Vooral ladidadida en alle jongens die om haar tieten te zien vroegen moeten uitkijken wat ze zeggen hee!
Nu ga ik weer weg zodat me dochter weer kan typen. RESPEKT!!!!!![]()
sorry het was een andere poes!quote:
Kom maar hier wijffie, dan zullen we het eens uitvechtenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
Wat, ik ging alleen maar in je feedback topic baggeren, dat is niet meteen pesten johquote:
je hebt ook tegen nikky gezegd dat ik een stomme vraag steldequote:Op maandag 19 maart 2007 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat, ik ging alleen maar in je feedback topic baggeren, dat is niet meteen pesten joh
bitchfightquote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kom maar hier wijffie, dan zullen we het eens uitvechten![]()
Hihi, weet je wat ik deed toen ik net op FOK! was.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je hebt ook tegen nikky gezegd dat ik een stomme vraag stelde![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hihi, weet je wat ik deed toen ik niet op FOK! was.
Ik wou op een topic reageren, openende ik perongelijk een nieuw topic
deze dan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bedoelt trouwes 'net' denk ik.. vond t al knap dat je dat deed zonder op fok te zijn![]()
Ik dacht dat je ging?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bedoelt trouwes 'net' denk ik.. vond t al knap dat je dat deed zonder op fok te zijn![]()
Ja, ik ook idd. Als je toch blijft, laat dan ff je tieten zienquote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
Bij nadere inzien als ik dit zo lees wil ik nog helemaal niet weg want dan leren jullie het nooit!!!
En volgens mioj wilden jullie juist dat ik ga dus dan blijf ik, puh!!!
Maar naar mijn tieten mag je fluiten!!
Je vindt het leuk om gebasht te worden...???quote:
Dat was tegen zainabber, en niet gemeendquote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ZOMG, jij bent er ook al achter![]()
Dacht dat het aan mij lag.
Weet ik en wel gemeendquote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat was tegen zainabber, en niet gemeend![]()
Wanneer ga je beginnen aan je nobele daad om iedereen hier te leren dat ze niet om tieten mogen vragen?quote:
en wanneer ga jij ze posten(of pmen)quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen aan je nobele daad om iedereen hier te leren dat ze niet om tieten mogen vragen?
Als er meer interesse is natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben voor ladidadada
*logt in als kloonquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er meer interesse is natuurlijk.
Ik ben achter ladidadadaquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben voor ladidadada
en ik zie de rar file al verschijnenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben voor ladidadada
h4t3n is v3rl4t3nquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef zainabber het volgende:
nichtspirit666 haat me gewoon.dan haat ik lekker terug!
![]()
Why go for you when he can get me?quote:
hij haat alles hij is gothquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef zainabber het volgende:
nichtspirit666 haat me gewoon.dan haat ik lekker terug!
![]()
Wat een gezelligheidquote:
hij is een kutgothquote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja nou als ik een kutelfje ben (not) is hij lekker een kutgoth.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef Viswijfje het volgende:
Wat heeft die nicht met mijn vertrek te maken?
wanneer ga je?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef Viswijfje het volgende:
Wat heeft die nicht met mijn vertrek te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |