abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191657
De veronica site wist mij te melden dat ons lief Sabine een moordlustig mens is. Bij een dood onschuldig spelletje overgooien met een ballon (ja,ja, een mens die zich verveelt, doet rare dingen) stak zij zomaar, per ongeluk (ja,ja!) haar vinger in zijn oog (!)

wel een tactvolle manier om te laten weten dat je niet geintresseerd bent... nou ja dan maar hopen dat de kippen ons bart niet in de steek laten vannacht!

Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

maandag 27 september 1999 @ 02:44:00 #2
248 CAT
World Traveller
pi_191658
Vergeet die Veronica site, hier weet je alles eerder!
-=***One nation under a groove***=-
  maandag 27 september 1999 @ 09:43:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191659
En die foto die ze onder het verhaaltje hebben gezet dan?

hmmm...nou?
  Admin maandag 27 september 1999 @ 09:56:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_191660
Dat is van Sabine's verjaardag ongeveer een week geleden. Is op tv uitgezonden. Slaat nergens op.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 27 september 1999 @ 10:03:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191661
Sjit...ik heb hier een weddenschap op lopen
Er stond nog wel in het verhaaltje dat ie (nadat zij zijn oog had uitgestoken) verzorgd werd met liefde.
maar nu je het zegt...hij had gister een wit t-shirt zonder mouwen aan.
  maandag 27 september 1999 @ 10:05:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191662
Beetje debiel hoor van die foto, iedereen kuste sabine.. dat nou net Bart in slowmotion te zien was op tv en foto's van te zien zijn op inet, bewijst maar weer eens te meer dat V. weer de boel aan het opnaaien in..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_191663
Ik heb van een vriend van mij gehoord dat die Bart verbonden is aan een impressariaat. Dit zou kunnen betekenen dat hij is ingehuurd door V om de boel wat op te fokken en als aanjager te fungeren bij de uitzendingen.
Bedenk even dat als hij dan zou winnen het geld waarschinlijk nooit uitgekeerd zal worden, Bart zal immersd vast net zo'n wurgcontract hebben als anderen, V kennende...
born in 1984

pi_191664
Als Sabien-killermachien echt zo moordlustig is, is het maar goed dat die bijl aan een ketting ligt......

vandaag is het toch...
Dinsdag de Dertiende (dag)?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191665
Barberella, JA! Die ketting (gepoetst) viel
inderdaad errug op.....jammer. Ik zag liever
een grotere bijl zonder ketting
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_191666
Of alleen de ketting......
  woensdag 29 september 1999 @ 11:34:00 #11
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_191667
Na de uitzending van gisteravond heb ik toch heel sterk het gevoel dat Bart wel wil, maar Sabientje de boel aan het afhouden is. Klein kusje voor de slaapkamer kan nog net, maar daar houdt het wel mee op....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')