Ben je dom ofzo ze vragen toch HOE lang is een chinees?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:42 schreef ruud_fr het volgende:
het is geen vraag.
het is gewoon de zin: "Hoe Lang is een Chinees".
"En Wie Lang is z'n broer".
En al die anderen wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
en dan zo iemand bij het bushokje hoelang is een chinees! (ik echt zo wtf ik ken jou niet)
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo ze vragen toch HOE lang is een chinees?
ben je blind ofzo das toch een vraag!
wat lul je ze vragen toch Hoe lang is een Chinees.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:44 schreef Xanteh het volgende:
Hoe Lang moet de naam voorstellen..
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
wat lul je ze vragen toch Hoe lang is een Chinees.
Maar weetje ze zijn toch niet allemaal evengroot dus hoe moet je daar nou op andtwoorden?
Koek happen?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef yosander het volgende:
Jij (TS) wilt gewoon dat we nu gaan happen, hé?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
Nee dit is een klacht!!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:47 schreef fathank het volgende:
is dit een slechte lemming ofzow?
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
wat lul je ze vragen toch Hoe lang is een Chinees.
Maar weetje ze zijn toch niet allemaal evengroot dus hoe moet je daar nou op andtwoorden?
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef El_Rolando het volgende:
Wat hangt er bij de Chinees aan de muur?Het is rood en het vliegt door het restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |