quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
Milaan - San Remo
![]()
Oja, zaterdag dus.
De cronotabello ...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef du_ke het volgende:
Op zaterdag is wel atijd beroerd qua werk voor mij. Hoe laat komen ze aan zodat ik m'n pauze goed kan plannen?
Bennati, Ricco, Pozzatoquote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij is het de eerste keer in jaren dat niemand zich voor MSR als grote topfavoriet kon profileren
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stoere Dragonball Z-move van Pozzato op dat plaatje, met die 4 armen en zo.
Er zit misschien een Poggio voor, maar de aankomst is nog steeds vlak, dus ik schat McEwen, Freire, Boonen, Petacchi en Hushovd nog steeds allemaal hoger in dan dat drietal. Tegenwoordig kan iedereen wel die Poggio opknallen, Pozzato won vorig jaar ook meer door twijfel achterin dan door wat anders.quote:
Dat is zo, maar hij maakte toch wel indruk door ondanks veel werk al in de beginfase toch nog mee te spelen in de finale van Het Volk ( en uiteindelijk 9de te worden). Als hij dit jaar niet mee is met de eerste groep zal hij nooit mee zijn in elk geval.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Die McEwen die nog nooit met de eerste groep aan kwam?
Alle andere sprinters kunnen het ook en daar is McEwen zeker niet de minst explosieve/slechtste klimmer van. Zelfs Cipo kon het.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Die McEwen die nog nooit met de eerste groep aan kwam?
Maar dat was een Italiaan, die deed het op pure wilskracht.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alle andere sprinters kunnen het ook en daar is McEwen zeker niet de minst explosieve/slechtste klimmer van. Zelfs Cipo kon het.
En op de duwtjes van elke italiaan in het peloton die hem bijhaalde op de poggio ...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar dat was een Italiaan, die deed het op pure wilskracht.![]()
Trenti zei ooit dat hij nog nooit zo'n lange sprint had moeten aantrekken dan in Milaan-San Remo 2002quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En op de duwtjes van elke italiaan in het peloton die hem bijhaalde op de poggio ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |