quote:Daarom had Knut beter kunnen worden afgemaakt. ,,Hij zal altijd op de verzorger zijn gericht. Hij wordt geen echte ijsbeer''
Doodswens! Ban!quote:Maar volgens dierenbeschermers past dit soort opvoeding door de mens niet bij de soort en zal het dier later gestoord gedrag vertonen. Daarom had Knut beter kunnen worden afgemaakt. ,,Hij zal altijd op de verzorger zijn gericht. Hij wordt geen echte ijsbeer'', aldus de directeur van de dierentuin van Aken. ,,Men had eerder de moed moeten hebben hem te laten overlijden
Ik denk een tumor.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
wat zielug!!!! maar wat heeft hij op zijn buik???
dat is 1 van zijn 2 testikelsquote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Dat is nou een voetbalquote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:58 schreef Kaatjuhhhh het volgende:
ik vind eigenlijk, dat die verzorgster dan maar met die ijsbeer moet gaan vechten en vissen vangen, en echt ijsbeergedrag moet aanleren
Mannenliefdequote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Kaatjuhhhh het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd wat voor afwijkend gedrag hij gaat vertonen dan
Ik denk dat ie voetbal gaat kijken en bier drinkenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef Kaatjuhhhh het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd wat voor afwijkend gedrag hij gaat vertonen dan
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie voetbal gaat kijken en bier drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |