1 vraag te weinig goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Macro 1 is goed te doen!
Ik moest er ook gelijk aan denken jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer legionella. Nu wel direct op SIN na een stukje in EM met nogal wat kritiek op de berichtgeving vorige keer
.
Open boek? Wat relaxt zeg... ik heb over twee weken statistiek, helaas zonder boek. (oftewel al die k*tformules onthouden)quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nouja, dan maar focussen op Statistiek. Open boek, dus dat moet te doen zijn...
Zo man, ik was net echt een beetje depressief van FinAcc. Ga ik 't net nakijken, heb ik maar 9 fout.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb 26 goed, 16 fouten voor Financial Accounting, ik hoop echt zooo dat ik met het bonuspunt een voldoende heb.![]()
Zal wel toch, anders is FA echt onmogelijk te halen voor mij.
Jezus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo man, ik was net echt een beetje depressief van FinAcc. Ga ik 't net nakijken, heb ik maar 9 fout.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAART!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Squamous cell carcinoma (plaveiselcelcarcinoom)?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is een scc?
Dudequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef soylent het volgende:
Squamous cell carcinoma (plaveiselcelcarcinoom)?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Squamous cell carcinoma (plaveiselcelcarcinoom)?
Seizoen Club Card oftewel seizoenkaart in de volksmondquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is een scc?
Bijzondere vormen van plaveiselcelcarcinoomquote:
Niet teveel naakt zonnen dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Oei, nou ga je wel ver.
Ziet er vast heel charming uit.
Ik knijp 'm voor morgen... Over 7 uur is 't al zover...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Yeah, Financial Accounting gehaald. Daar gaan we morgen wat op drinken.
Ik vond hem goed te doen (62 uit 72 punten, en nog het bonuspunt), maar dat mag ook wel gezien mijn vorige studie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik knijp 'm voor morgen... Over 7 uur is 't al zover...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |