Dreams sweet dreams for you and me
-----
"Het zou lekker zijn om een hommel te zijn.
Met je dikke lijf in zo'n gestreepte wollen trui aan, aan zo'n paar gazen vleugeltjes."
Jan Wolkers 'Turks Fruit'
win ik weeeer niet de kwart miljoen
heb ook nooit mazzel
8 uur hoop ik toch wel in mijn bedje te liggen.
maar door dit stomme werk mis ik dus wel elke keer de bb uitzending, en om nou wakker te blijven voor de herhaling.... of was het de moeite waard genoeg?
Je hebt gelijk dat BB hier op het net veel interessanter is dan op tv, maar goed, je blijft benieuwd in hoeverre veronica het weer voor elkaar krijgt je te ergeren met van iets doodgewoons opeens iets heel bijzonders te maken.
Maar ja heel nederland heeft het er wel over,en hier op de site is het ą 40 keer zo druk geworden
Ik zie trouwens in je profile dat je systeem beheerdster bent (waar, welk bedrijf)
zoiets als Nightmare on Bolderstreet????
als ik van de zenuwen maar kan slapen.
Trusten allemaal en een aantal... tot morgen!
[Trouwens, damn, dacht ik 'wow 180 mailtjes in mijn inbox, zeker allemaal fanmail' (hehehe ), nee hoor is het een soort ding dat ik me heb gesubcribed op het een of ander en de 179 anderen wisten te melden dat ik me al een keer had gesubcibed.. Dat sloeg nergens op, want ik heb me NERGENS gesubcriped.. argh.. heb ik liever fanmail
)]
Ik ben blij dat er nu discussies zijn ontstaan (oa. "Voer voor psychologen?") die een welkome afwisseling zijn op de ook zeer leuke Fck topics. En ook een indruk geven van de veranderende sfeer in dit forum.
----------
Er bestaat geen status quo, alles is verandering.
Er is nog iemand die mijn topic bezoekt!
Welterusten dan maar
Oh sorry: 'trusten allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |