abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2007 @ 20:53:02 #26
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48612170
Ik wacht even af of attieboy akkoord gaat met de Steelpad 4S + rubber voetjes + padsurfers + verzenden voor 25 euro.

Ik moet wel eerst even gaan klooien en passen en meten om te kijken of het door de brievenbus kan, dus betaling mag achteraf, en als het niet past krijgt hij bericht.

Zonder padsurfers krijgt hij 1,60 korting. (23,40 inclusief verzendkosten)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_48612673
Okidokie, je hebt mn email.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_48619236
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Padsurfers zijn eigenlijk een strookje materiaal waar je stukjes uit kunt knippen, om over je muisvoetjes heen te plakken. Dit bevorderd het glijden over de Steelpad 4S en voorkomt dat je muis of de voetjes van je muis (weg)slijt(en).
Wat zijn die hyperglides dan? Ik dacht dat dat juist was waar je het nu over hebt. Maar goed.. Ik ga akkoord met 25 euro voor wat je hierboven noemt, inclusief verzenden. Ik kan je alleen het einde van de maand pas betalen, als ik mijn loon krijg. Dus het is aan jou om me te vertrouwen en het alsnog te versturen, of te wachten tot het einde van de maand tot je je geld binnenkrijgt, maar om eerlijk te zijn zou ik ze zoals gezegd op donderdag al willen, dan ga ik namelijk mijn nieuwe pc in elkaar zetten. Ik heb alle onderdelen al binnen, en zou donderdag meteen aan de slag willen gaan met de mijn G5 Laser Mouse van Logitech
Maar goed, het is aan jou...
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_48629685
Hyperglides hebben het zelfde effect als die padsurfer alleen hebben de hyperglides als voordeel dat je ze niet op maat hoeft te knippen, hetgeen wat je wel bij die padsurfers moet doen.
Hyperglides --> 5 x 2 stickertjes die je onder je muis op de voetjes moet plakken.
Padsurfers --> 1 of 2 strookjes speciaal materiaal wat je dus zelf moet uitknippen.

Voorbeeld hyperglides:

Voorbeeld padsurfers:

Het doel van alle twee is dus hetzelfde, namelijk er voor te zorgen dat de muis gemakkelijker over de steelpad glijdt. Of het nodig is en of je het handig vindt moet je zelf bepalen, maar ik vind t wel lekkerder spelen.

Edit: de hyperglides van F4T4L_3RR0R zijn gemaakt voor een andere muis en dus zijn deze niet geschikt voor jouw muis, G5 Laser Mouse van Logitech. Dan zijn de padsurfers wel handig, ten nadele van mij .
Als ik jou dus was, zou ik die steelpad + padsurfers kopen, en dan een beetje creatief gaan knippen en plakken.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_48637716
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef SFRje het volgende:

Edit: de hyperglides van F4T4L_3RR0R zijn gemaakt voor een andere muis en dus zijn deze niet geschikt voor jouw muis, G5 Laser Mouse van Logitech. Dan zijn de padsurfers wel handig, ten nadele van mij .
Als ik jou dus was, zou ik die steelpad + padsurfers kopen, en dan een beetje creatief gaan knippen en plakken.
Ja ik krijg de padsurfers erbij De hyperglides houdt hij...Teminste als hij akkoord gaat met mijn deal
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  maandag 23 april 2007 @ 16:53:16 #31
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48637921
Ik ga straks creatief knutselen, ik heb het papier, karton, bubbeltjesplastic. schaar, stanleymes en plakband al naast me staan.

Hopen dat het door de brievenbus past als het klaar is.
pi_48637973
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga straks creatief knutselen, ik heb het papier, karton, bubbeltjesplastic. schaar, stanleymes en plakband al naast me staan.

Hopen dat het door de brievenbus past als het klaar is.
Ja gaat dus akkoord?
  maandag 23 april 2007 @ 17:39:15 #33
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48639616
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef attieboy het volgende:

[..]

Ja gaat dus akkoord?
Mits het door de brievenbus past. Betaling gaat toch achteraf.

Maar ik ga even verder knutselen, je hoort snel van me.
pi_48641098
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Mits het door de brievenbus past. Betaling gaat toch achteraf.

Maar ik ga even verder knutselen, je hoort snel van me.
Uitstekend!
  maandag 23 april 2007 @ 18:45:54 #35
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48641753
Ik heb je een PB'tje gestuurd attieboy.

Als ik je adresgegevens hebt, kan ik 'm op de post doen, het past net.
pi_48642414
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb je een PB'tje gestuurd attieboy.

Als ik je adresgegevens hebt, kan ik 'm op de post doen, het past net.
Check je pb box
  maandag 23 april 2007 @ 21:32:33 #37
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48648433
Verdere afhandeling gaat via e-mail, dus dit topic kan op slot.

Ik maak een nieuwe aan voor de muis + hyperglides.
  maandag 23 april 2007 @ 21:38:27 #38
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48648753
oke
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')