Volgens mij is dat toch echt ericquote:Op maandag 19 maart 2007 04:40 schreef Prosac het volgende:
Brian is de flikker van het stel, die pakt niemand rechtstreeks aan
Gaat ie weer aan Syls voet trekken? Die man zit toch vol met sprankelende ideeen eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:45 schreef Leandra het volgende:
Huub en Eric zijn naar boven en Brian komt zijn bed maar weer uit.
Ja en ik moet er nog in....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:45 schreef Leandra het volgende:
Huub en Eric zijn naar boven en Brian komt zijn bed maar weer uit.
Nog niet, ze twijfelenquote:Op maandag 19 maart 2007 04:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ie weer aan Syls voet trekken? Die man zit toch vol met sprankelende ideeen eigenlijk.
Hij heeft z'n rang op zijn rug getattooeerd..overloper hij is vc..quote:Op maandag 19 maart 2007 04:45 schreef Mokum020 het volgende:
Para gaat zijn Vietnampraktijken bewerkstelligen.........
Hij gaat weer zielig doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:47 schreef Prosac het volgende:
Jaap heeft een migraine aanval
Al de hele nacht (yuck!).quote:Op maandag 19 maart 2007 04:47 schreef lopo het volgende:
Hij ligt nu zelf met jasje en al in bed ?!?!?!?!?!
Nee, die gaat hij morgen krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 04:47 schreef Prosac het volgende:
Wat omschrijf je dat elegant.....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:48 schreef klootje het volgende:
Erik hoef alleen maar ze leuter in Brian ze apemuil te leggen te leggen en het is gespeeld.
Ik ook en ik begin het al koud te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 04:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja en ik moet er nog in....![]()
gesjellig....!
Nee die denkt ie te krijgen door slaapgebrek en Brainless geeft hem alvast raad....bla bla blaquote:Op maandag 19 maart 2007 04:47 schreef Prosac het volgende:
kijk nie zo stoahr!quote:Op maandag 19 maart 2007 04:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kijkt maar eens heel weemoedig naar de camera .......
[afbeelding]
Is dat niet nog van de verkleedpartij ? Toen had Sylvia zijn nagels gelakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
Huub z'n teennagels zijn gelakt?? Hij wordt steeds maffer
Hij mist de goeie ouwe tijd: Samen met Bart de drank van Nicolaas verstoppen, dat was pas humor op niveauquote:Op maandag 19 maart 2007 04:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kijkt maar eens heel weemoedig naar de camera .......
[afbeelding]
Terwijl hij slaapt..is nog geen regel voor denk ik..quote:Op maandag 19 maart 2007 04:48 schreef klootje het volgende:
Erik hoef alleen maar ze leuter in Brian ze apemuil te leggen te leggen en het is gespeeld.
En niet te vergeten voor het mollen van het fotolijstje ... kapotgooien van het fotolijstje en het glas laten liggen. Eerst in de master bedroom ... waar het nog steeds ligt ... en buiten.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie: Ik denk dat Brainless wel een waarschuwing mag krijgen voor het
trekken aan Sylvia haar been terwijl zij SLAAPT ..... of mag dit weer volgens jullie regels ???
Het is gewoon aanranding van die rat, punt.
Mwoa.. Huub en Eric maakten Jaap ook wakker door aan hem te zitten.. dus het mag volgens de regels. Het is alleen bijzonder triest om het dan af te reageren op Sylvia en dan zonder dat de heren het zienquote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
trekken aan Sylvia haar been terwijl zij SLAAPT ..... of mag dit weer volgens jullie regels ???
Aceton is your friend.... wel humor dat ie het er gewoon op heeft laten zittenquote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat niet nog van de verkleedpartij ? Toen had Sylvia zijn nagels gelakt.
Ja, zoiets valt nu wél onder fysiek geweld. Zeker wanneer het gericht is tegen iemand die zich niet kan verweren (want in slaap).quote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
KLAARquote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad, maar de DGK redactie is behoorlijk partijdig zoals we hier allemaalquote:Op maandag 19 maart 2007 04:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En niet te vergeten voor het mollen van het fotolijstje ... kapotgooien van het fotolijstje en het glas laten liggen. Eerst in de master bedroom ... waar het nog steeds ligt ... en buiten.
Ja, die tijd mist hij zeker. Toen had Bart goede plannen en Brian kon meelopen en het sjouwwerk doen. Nu moet hij zelf de plannen maken, maardat lukt niet. Huub/Eric hebben de touwtjes in handen, Brian kan alleen maar afweren. Hij heeft de aanval niet in handen.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij mist de goeie ouwe tijd: Samen met Bart de drank van Nicolaas verstoppen, dat was pas humor op niveau![]()
Inderdaad heel kinderachtig van Braajaap.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. Huub en Eric maakten Jaap ook wakker door aan hem te zitten.. dus het mag volgens de regels. Het is alleen bijzonder triest om het dan af te reageren op Sylvia en dan zonder dat de heren het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |