ff schaamteloos gequote uit een gemiddelde game system faqquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
2 had toch levelups van stats hoemeer je iets gebruikte? en dat je op die manier je magie heel snel kon boosten door een beurt magie te casten en dan cancel te drukken naar de vorige ofzo...of was dat een ander spel...mischien was dat breath of fire 1 of 2 ofzo..
Komt idd een beetje op hetzelfde neerquote:The more you get hurt not on purpose, the more HP you gain.
The more MP required to kill a foe, the more MP you get.
The more and more you use a certain magic, the higher in level it becomes.
The more and more you use a certain weapon class, the better you use that
weapon.
Bij Ahriman was ik echt aan het hopen dat hij op het einde nog met een speciale attack kwam, maar wederom zat er totaal geen uitdaging in. Toen ik hem pwnde had ik op het einde nog volle HP met alle members, geloof ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had totaal geen moeite met elder wyrm
Alleen ahriman vond ik irritant...verder bij geen enkele baas dood gegaan.
Het valt ook bijna niet uit te leggen. Je moet er gewoon even voor gaan zitten, het is erg simpel hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef Ixnay het volgende:
En ik snap nog steeds helemaal niks van die Quickenings.
Er gaat een tijdbalk lopen en ik druk maar op wat knoppen. En ineens staat er time up.
En die link die ik in dit topic kreeg heb ik niks aan. Je moet een "chain" maken.
Ja leg dan eerst eens uit wat er bedoeld wordt met een chain.
lieeeff!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Awwde persoon die ik erg leuk vind heeft ene kadootje in mijn brievenbus gestopt: "Final Fantasy XII The official mini guide" met ene briefje er op "Alsjeblieft. Dat je nog maar veel draken mag doden!!!"
(ik zal hem maar niet zeggen dat het gewoon een stukje van de official guide is, voor levels en werelden waar ik al uren voorbij ben, maar goed, wel lief)
Ik heb voor iedereen al 1 Quickening.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het valt ook bijna niet uit te leggen. Je moet er gewoon even voor gaan zitten, het is erg simpel hoor.
Zorg ervoor dat iedereen vol MP heeft en begin een lvl 1 Quickening met iemand.
Je ziet rechtsonder een schermpje met als goed is wit opgelichte opties. Triangle/Square/Cross gebruik je voor je 1/2/3 partymember.
De bedoeling is om zo snel mogelijk een optie te kiezen, zodat je geen tijd verspilt.
Het kan ook zijn dat geen 1 optie wit is, je moet dan met R2 gaan shuffelen tot dat er weer een optie komt die je kan gebruiken.
Deze optie kan dan weer een Quickening zijn of een Mist Charge.
Een Mist Charge vult je hele MP balk weer aan zodat je weer Quickenings verder kan chainen.
Als je een aantal Quickening hebt gelinkt dan is er ook een kans op een Concurrence, dit is zeg maar een AoE aanval. Concurrences krijg je door bepaalde lvl Quickenings in elkaar te chainen.
Quickenings zijn altijd Physical damage, dus als een boss een Paling heeft dan doet een Quickening geen damage op hem.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.![]()
Probeer maar eerst eens 3x een lvl 1 Quickening te krijgen. Als het goed is krijg je Inferno als Concurrence dan.
Ik moest net nog 1 lvl 3 Quickening voor Black Hole, alleen kreeg ik die niet.![]()
Had ik anders mooi weer een figurine in mijn Sky Pirate Den gehad.![]()
El-Cidquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond een even door dar Rift gedoe heen en naar Miriam's Still Shrine (of zoiets).
Na een weekje hakken en marks ben ik wel weer toe aan de rest van het verhaal.
Bwhehehe, die Latino slijmbal van Rosaria Kingdom in Mt Bur-Omisace.....
Si si, el chico suave y guapoquote:
24 is hoog genoeg, ik was lvl 22 toen ik daar de boss heb verslagen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. De walkthrough zei dat lvl 30 wel een goeie is voor die Miriam dinges.
Ik ben lvl 24 met de meeste (ja ok, Vaan is 27) .......
Je kunt deze gewoon kopen in de Clan Shop in Rabanastre, dit geldt ook voor Gysahl Greens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je die teleport stone's eigenlijk ook kopen ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef Pritt het volgende:
Toch word ik wel sentimenteel als Gilgamesh al de oude FF zwaarden oppakt.
<3 Buster Sword
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |