Guess who's back?
Net iets na half negen komt Natasia terug van haar twee uur, cameraloos verlof. De eerste die de Surinaamse tegenkomt als ze naar kantoor snelt, is Huub. “Was het leuk?”, wil de Oldenzaler logischerwijs weten. “Ja!!!”, roept de Surinaamse helemaal opgetogen. Een warm onthaal in het kantoor volgt.
“We konden het tafelkleed al niet vinden zonder jou!”, grapt Jaap. “Ik zie het!”, antwoordt Natasia. “Seksbeest!”, begint Huub. “Nou dat viel wel mee eigenlijk. Ik was heel erg verlegen”, laat de Surinaamse weten. Maar Huub heeft daar geen oor naar. “Vertel! Hoe vaak, wanneer en waarom!”, roept de Oldenzaler. “Nou ja, het was heel raar. Je komt thuis met zo’n stomme cameraploeg…”, aldus een nog steeds opgetogen Natasia. “Maar m’n huis is heel mooi geworden!” “Was het ook schoon?”, wil Brian weten. “Ja! Ik kon van de grond eten!”, antwoordt Natasia. “Ik moet je zeggen, Wilgo had natuurlijk wel veel op zijn hart”, gaat de 33-jarige verder. “Dus ik heb hem laten praten en ik heb alleen maar geluisterd. Ik hoop dat hij alles van zijn hart heeft. Ik ging met lood in mijn schoenen het huis in en ook weer uit.” “Staat Wilgo nog steeds achter je keuze?”, wil Huub weten. “Ja, hij is trots op mijn 38 kilo die ik kwijt ben. Toen ik binnenkwam had hij zoiets van ‘WOW!’”, antwoordt een trotse Natasia. Vervolgens wordt er geproost op Natasia's uitje en het feit dat ze er weer is.
Op de vraag of de Surinaamse haar kinderen nog gezien heeft, komt de 33-jarige met een verrassend antwoord. “Mijn kinderen waren bij het buurmeisje aan het spelen. Dat is beter”, aldus de donkere diva. “Anders zouden ze het niet begrijpen dat ik weer weg zou gaan.” En daar heeft de Natasia wel een punt. “Verstandig”, is dan ook de respons van haar mede-Miljonairs.
Sylvia sluit Natasia’s terugkomst af met de vraag die op ieders lippen ligt: “Als je nu die tienduizend Euro terug zou krijgen, zou je dan naar huis gaan?” Na even nadenken moet Natasia die vraag toch echt met een volmondig ‘ja’ beantwoorden. “Maar ik wil toch ook mijn buik en mijn borsten laten doen!”, voegt de Surinaamse daaraan toe. Dat Natasia steeds twijfelt als ze haar naasten heeft gezien, wisten we al. Toch zal het nog wel even duren voor de Surinaamse de Villa zal verlaten.
(tien.tv)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."