Dat jaquote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Barbaaf het volgende:
En bij elke kick van dit topic kijk ik weer he. Stel je toch voor dat de bevalling begint en dat ik een stukje mis
![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Barbaaf het volgende:
En bij elke kick van dit topic kijk ik weer he. Stel je toch voor dat de bevalling begint en dat ik een stukje mis
![]()
Als ze dat zou willen, natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Nokwanda kan vast wel een modje zover krijgen om de TT even aan te passen als de bevalling is begonnen.
Willen wel natuurlijk. Maar dan moet het niet net midden in de nacht gebeuren wanneer jij bijvoorbeeld ligt te pittenquote:
Nee.... maar dat moet poes ook gewoon niet doenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Willen wel natuurlijk. Maar dan moet het niet net midden in de nacht gebeuren wanneer jij bijvoorbeeld ligt te pitten
Ook erg leuk om mee te leven, de laatste keer dat ik zelf een nest poesjes meemaakte was ik driequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:44 schreef vamperotica het volgende:
T was een poes uit een incest relatie van een broer en zus... met hartproblemen en een snikhete zomer...
Purrr is gewoon gemeen aan het genieten van alle verwennerij en werpt strax een prachtig nestje op je hoofdkussen...
Klinkt bekendquote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, het liefst terwijl ik ook op het hoofdkussen lig. Dus eigenlijk werpt ze straks een prachtig nestje op mijn hoofd.
Ik werd vandeweek wakker en draaide me om om recht tegen haar gat aan te kijken. Tof![]()
De stinkerd keek me aan en liet er een vliegen![]()
Echt.... de beste methode om me beneden te krijgen en de bakjes vol te tanken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, het liefst terwijl ik ook op het hoofdkussen lig. Dus eigenlijk werpt ze straks een prachtig nestje op mijn hoofd.
Ik werd vandeweek wakker en draaide me om om recht tegen haar gat aan te kijken. Tof![]()
Haha ik moest wel lachen om je post!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |