Doet ze weleens. Komt haar te staan op een bulderend: PURRR.... Get OFF my keyboard!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef wonderer het volgende:
Nog een paar posts dus.
Laat de kat zelf es wat typen anders
Pfff.. Da doe je nou tog niequote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet ze weleens. Komt haar te staan op een bulderend: PURRR.... Get OFF my keyboard!!!![]()
Nee, nu komt ze overal mee weg.quote:
En straks allemaal lieve wiebelige babypootjes op de toetsen!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, nu komt ze overal mee weg.
En reken maar dat de andere 3, en vooral Rosa, dan ook alles proberen wat zij doet.
Je moet de gilletjes horen als ik de keuken in loop van Purrr. Ze kan niet fatsoenlijk miauwen. Ze mieuwt en als ze eten ziet geeft ze gilletjes.
Rosa rent mee en kijkt me aan: ik ben ook mager. Voer mij ook bij. Ze heeft ook gelijk. Is ze ook. ze is best een ouwe poes, die Roos. Dus die komt ook haast overal mee weg. Behalve over mijn toetsenbord lopen dus!!!
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Pure liefde
[afbeelding]
Nogmaals.... Het Beest
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom een paar weken bij je logeren Nokwanda![]()
Moet dat echt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom een paar weken bij je logeren Nokwanda![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
Moeten we dit topic nog even volspammen? Ik ben nog wel even online
Omg, wat vertelt ma jou allemaal over mij..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zal niet te vaak in je wangen knijpen
Niks. Ha!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:03 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omg, wat vertelt ma jou allemaal over mij..![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:07 schreef Electro-Worm het volgende:
Maar even ontopic mensen
: Leuk voor je nokwanda!
Doet EW al dagelijk. Maar probeer maar eens streng te spreken tegen dit monsterlijk ogende beestquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
**spreekt Purrr eens streng toe**
"Zeg Purrr, doet eens bevallen joh, je bent al over tijd, strakjes zijn je beebies zo groot dat je ze er niet meer uitkrijgt"
Vreemde ogen dwingen, zeggen ze tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet EW al dagelijk. Maar probeer maar eens streng te spreken tegen dit monsterlijk ogende beest
Lukt je niet. Halverwege schiet je al in de lach.
echt.... hoe streng ik altijd tegen mijn kind ben geweest, zo slap ben ik met de katten. Die mogen bijna alles hier
Dat zijn die van mij en EW dus niet. Wanneer kom je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vreemde ogen dwingen, zeggen ze toch![]()
Die klacht krijg ik ook van mijn kidsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:35 schreef nokwanda het volgende:
echt.... hoe streng ik altijd tegen mijn kind ben geweest, zo slap ben ik met de katten. Die mogen bijna alles hier
Tot 10 weken is er nog geen reden voor paniek, dus Purretje zou 't nog wel een week binnen kunnen houdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
Is het niet slecht dan, overtijd?
quote:Duurt een dracht langer dan 69 dagen, dan is het goed om de dierenarts te consulteren. Als de poes het nemen van haar temperatuur (rectaal) niet al te vervelend vindt, kunt u elke ochtend haar temperatuur meten: 12 tot 24 uur voor de bevalling daalt haar temperatuur van de normale waarde van 38.5 met een graad naar 37,5 graden Celsius.
Doe maar niet tenzij het echt nodig is, onnodige stress bij een zwangere is nooit een goed idee en daarbij, pas volgende week woensdag begint het echt spannend te worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef nokwanda het volgende:
kan me nauwelijks voorstellen at mevrouw zich laat temperaturen. Misschien als ik eerst een harnas aantrek.Zal het morgen eens proberen als het adn nog nodig is. Maar dat zal wel
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Ikook het volgende:
Oh ik was even heel positief verrast: ik zag zoveel reacties ineens.....ik denk "Het is gebeurd!".
Maar niet dus....![]()
Dus maar even meespammen! Purrretje je kunt beginnen hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |