Damnquote:Op maandag 19 maart 2007 07:55 schreef quickie1985 het volgende:
Lekkere ASS! en mooie c/d/dd borsteuh
Ik hoef niet beoordeeld te worden!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Verhoudingen moeten koppen...
Maar goed, mooie strakke billen, niet te groot graag...
Borsten een B of C, zeker niet te grote borsten want dat is gewoon vies! Oh en kleine tepels, niet van die ommeletten...
Post een foto van jouw billen en borsten, dan kunnen wij oordelen of we daar op vallen
Ah, u valt op 10-jarige jongetjesquote:Op maandag 19 maart 2007 09:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat een vieze uitgezakte plumpreet.
Billen dus. [afbeelding]
ik vind die billen ook lelijk ze moet iets naar achter uitsteken en dan mooi egaal onder zo'n hoek / naar benedenquote:
liever geen D in verhouding met het lichaamquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:55 schreef Daverz het volgende:
Borsten, maar geen DD of groter voor mij... B/C is mooi, soms D...en moet idd vooral in verhouding zijn met het lichaam....
Ik hoef geen buiken hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Zuen het volgende:
[..]
BuikjesTering vrouwen zijn toch geen babies meer, klote verkleinwoorden altijd bah
"Ja".quote:Op zondag 18 maart 2007 21:12 schreef Ms_love het volgende:
Vallen jullie op borsten of billen? En val je dan op kleine of grote borsten/billen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef Florian_ het volgende:
BIER EN...uuh...tjsa...TIETEN NATUURLIJK
ik vind der hoofd niet mooi..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
[afbeelding] Zoiets? Spontaan orgasme?
quote:Op maandag 19 maart 2007 08:22 schreef STING het volgende:
Hoezo, het gaat toch om het innerlijk[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |