Vanzelfsprekendquote:
Met ?quote:
Ja, A-Lusion wil ik ook nog wel een keer meemakenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja was echt vet... heb me dr voor de afgelopen jaren bij gestampt...
Zoeen halve liter grolsch drbij,
en gaan met die banaan![]()
![]()
![]()
A-lusionMas-ter-lijk
![]()
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.quote:
Ah, dus wat je zoal nodig hebt aan keukenspullen ?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.
Jij kunt me vast helpen
Ga eens bier drinken jijquote:
Ach in zijn algemeen, wat vooral onmisbaar is in je kamer. Van een internetaansluiting tot pannenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dus wat je zoal nodig hebt aan keukenspullen ?
alleen mafkees?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Jemig allemaal zielig doen om dat ik niet op iedereen reageer?
Ik neem 1 plant meequote:
Jij zei toch ook dat ik alleen op lauwert reageerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
alleen mafkees?
is die iedereen bij jou?
zo vorstelijk zijn jullie toch niet?
ovenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.
Jij kunt me vast helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
nee.. OF/en op lauwertquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat ik alleen op lauwert reageer
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters![]()
Welkom op FOK!
Gister in Zak kreeg hij mij iig ouderwets aan 't stampenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, A-Lusion wil ik ook nog wel een keer meemaken
Hopen dat ie op DefQon 1 komt dan
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef seekfaM het volgende:
Wat een huillies trouwens hierro
Mmh ok, ens kijken:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach in zijn algemeen, wat vooral onmisbaar is in je kamer. Van een internetaansluiting tot pannen
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:und vergeet het bier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters![]()
![]()
Hoi Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee.. OF/en op lauwert
naja bedoelde iig dat je niet alleen op bart reageerde![]()
3 tvs?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, ens kijken:
Keuken: koekenpan groot/klein, minimaal 2 gewone pannen van verschillende maat. Tosti-ijzer, groot mes, 2 kleine mesjes, kaasschaaf, snijplank, paar onderzetters, 2 pollepels/spatels en dan voor een man of 6 mes/vork/lepel/koffielepel.
Onmisbaar in je kamer is uiteraard een koelkast voor het bier () en 3 tv's
Komt vanzelf denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gister in Zak kreeg hij mij iig ouderwets aan 't stampen![]()
snap echt niet dat die man nog alleen maar op kleinere feesten wordt geboekt![]()
Heb vandaag ook maar besloten dat ik ook maar meemoet naar DefQon met een groep uit mn oude dorp![]()
![]()
Ze zeiden iig dat dat net zo keihard wordt stampen als gisteren
Zou mn nette schoenen dan uiteraard wel in de kast moeten flikkeren en dr een paar nikies bij moeten kopen![]()
Dat is het eerste wat je haalt als je uit huis gaatquote:
Ja, wij hebben 3 tv's naast elkaar en 3 stofzuigersquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
3 tvs?
ik heb er 1 met 3 zendersen een pc
je mist trouwens 3 stofzuigersquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, ens kijken:
Keuken: koekenpan groot/klein, minimaal 2 gewone pannen van verschillende maat. Tosti-ijzer, groot mes, 2 kleine mesjes, kaasschaaf, snijplank, paar onderzetters, 2 pollepels/spatels en dan voor een man of 6 mes/vork/lepel/koffielepel.
Onmisbaar in je kamer is uiteraard een koelkast voor het bier () en 3 tv's
Check je PMquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
En voor de rest kan ik nog wel 500 dingen opnoemen, maar daar kom je vanzelf achter als je er eenmaal woont
als je al een koelkast heb wel ja, anders nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat je haalt als je uit huis gaat![]()
![]()
Ik wil graag alles voor zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
En voor de rest kan ik nog wel 500 dingen opnoemen, maar daar kom je vanzelf achter als je er eenmaal woont
opt strandquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt vanzelf denk ikUpcoming talent
DefQon moet je zeker doen jaDat gaat zo tof worden
Stampen tot we er bij neervallen
Ik weet niet of je summerdance kent?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt vanzelf denk ikUpcoming talent
DefQon moet je zeker doen jaDat gaat zo tof worden
Stampen tot we er bij neervallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |