Ook niet voor het eerstquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heje denkt het zelfde als ik
, hebben we iets gemeen
Ook dat, door een bijzonder fijne damequote:
Nicequote:
Hoiquote:
Dus mocht je nog eens heen gaan dan kunnen we een biertje doenquote:
Idd, je roept maarquote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus mocht je nog eens heen gaan dan kunnen we een biertje doen
Maandagavond in de meanderquote:
Wat danquote:
Wel foto's posten hequote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen maar eens kijken hoe het eruit ziet en dan beginnen met schilderen ofzo.
Eet zequote:
Nou dan is het bier €0,70,-quote:
Tuurlijkquote:
Volgens mij heb je daar direct internet ja, en nog met een fijne snelheid ookquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan is het bier €0,70,-
Maar goed ik denk dat ik maar een luchtbedje meesleur de eerste week. Kijken of ik er al rap internet heb. Gelijk morgen de laptop en een internetkabeltje meenemen.
moet het wel even regelen met casema. Maar misschien nog van de vorige bewoner.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar direct internet ja, en nog met een fijne snelheid ook
Komt vast wel goedquote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
moet het wel even regelen met casema. Maar misschien nog van de vorige bewoner.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt vast wel goed [afbeelding]
Ja ik ben ook met andere dingen bezig hoorquote:
kwantiteit is beterquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is een kwaliteit
Ik neem m'n senseo wel meequote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
Beertender
ik weet, maar het is wel altijd de quote van bart waar je op reageerd,quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja ik ben ook met andere dingen bezig hoor
Alquote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kan er mee door, mits frituurpan.
Waterkoker, Tostiijzer, Koffiezetgeval, Koelkast, Media pc'tje en vooral genoeg kasten om al je rotzooi in op te bergenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, kom eens met ideeën wat ik allemaal moet hebben in mijn kamer
Waarmee ?quote:
Lijstje tot dusver.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waterkoker, Tostiijzer, Koffiezetgeval, Koelkast, Media pc'tje en vooral genoeg kasten om al je rotzooi in op te bergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |