Begin dacht ik dat er nog wel een rode kaart zou vallenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:53 schreef okee6 het volgende:
Na de ontspoorde PSV-Ajax (onder meer rood voor Van der Vaart) had Braamhaar nooit meer dit duel mogen fluiten. Gister kwam hij er puur doorheen omdat één ploeg zich afwezig hield.
Nou van mij hoeft dat niet zo nodig..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil het meer zien, scheidsrechters die genieten.
geeft hij zich zelf dan ook geel?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:13 schreef ruud_fr het volgende:
volgende week bij talpa: Wegereef fluit voor een verkeerde ingooi en trekt z'n shirt over z'n hoofd van vreugde
Voor Nederlandse scheidsrechters is dat natuurlijk geen vanzelfsprekendheidquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef borisz het volgende:
Braamhaar was blij dat hij een goede beslissing maakte![]()
Inderdaad. Het was prachtig om te zien hoe Braamhaar straalde bij de uitleg, maar zoiets moet je op het veld gewoon onderdrukken.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou van mij hoeft dat niet zo nodig..
Het lijkt me niet meer dan normaal dat een scheidsrechter een goede beslissing neemt (hoewel in dit land..)
Om nu te gaan juichen na een goede beslissing lijkt me iets teveel van het goede..
Bovendien wekt het onnodig irritatie op bij de verliezende partij.
Ik ook..quote:Op maandag 19 maart 2007 10:38 schreef twi het volgende:
CulinaIk dacht tot driekwart van je post dat je 't over die PSV'er had
Ik kom hem ook regelmatig tegen, ik zal hem er eens over aanspreken!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed ik weet bijvoorbeeld van Jack van Hulten, scheidsrechter die in Zevenbergen woont dat hij voor NAC Breda is, en ik kwam hem een keer tegen in de supermarkt en toen sprak ik hem aan over een wedstrijd van Feyenoord die hij had gefloten, en toen had hij het ook over 'ach dat schijt Feyenoord.'
In ieder geval 1 zuivere penal bij 1-1 voor Alves over het hoofd gezien. Als we niet gewonnen hadden was hij de zondebok geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik kom hem ook regelmatig tegen, ik zal hem er eens over aanspreken!
Afgelopen zaterdag floot hij NAC tegen Heerenveen. Uitslag is bekend, ik geloof niet dat ie echt in het voordeel van NAC floot
quote:Op de redactie wachten we stiekem af tot het moment dat Roelof Luinge na een heerlijke scheidsrechterlijke actie in de hekken klimt…
Het is nog vroeg, en gisteren iets te veel bier gedronkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |