Die zou ik ook nog graag zien verschijnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef linebear het volgende:
en krijgen wij ook colonisten van Catan ?!?
25 euro?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ergens een review van blazing angels? heb vandaag ook the godfather gekocht en het is wel leuk tot nu toe, alleen een beetje te lelijk, vooral sommige van die omgeving textures en te weinig geometry in de levels is een beetje storend. SSX heb ik trouwens te koop want dat vind ik niks (kon helaas niet meer ruilen bij de FRS) dus mocht iemand interresse hebben...
Waar woon je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ergens een review van blazing angels? heb vandaag ook the godfather gekocht en het is wel leuk tot nu toe, alleen een beetje te lelijk, vooral sommige van die omgeving textures en te weinig geometry in de levels is een beetje storend. SSX heb ik trouwens te koop want dat vind ik niks (kon helaas niet meer ruilen bij de FRS) dus mocht iemand interresse hebben...
Dimplus heeft hem ook op 30 maar staan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:29 schreef __Saviour__ het volgende:
is de datum van mercury al echt bekend? wikipedia zegt 30 maart maar diverse winkels waar ik langs ging zeggen er niks van te weten
TMNTquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef melluk het volgende:
[..]
zag m net in de FRS liggen...toch maar niet meegenomen...
eerst maar eens ff kijken wat de gamers zelf er van vinden en of er echt zoveel nieuws in zit...
is TMNT trouwens wat of niet? (zag ik ook net liggen namelijk)
en dat er meer serieus naar de wii gekeken wordt als volwassen consolequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik hoop niet dat de PS3 gaat floppen, maar ik hoop wel dat ie minder verkoopt dan de Wii, zodat er misschien meer 3rd party devs voor de Wii gaan ontwikkelen...
![]()
Er zullen er best zijn, maar ik vind het redelijk triest. Alsof je al je spellen die je nu download gaat spelen. Ik geef liever wat geld uit en heb daardoor veel meer plezier van een spel. Net als op de pc, als je het download kijk je er even naar en dan ligt het weer stof te happen. Met een gekocht spel heb ik dat nou nooit. Overigens is 130 gulden niet veel, een snes spel kostte het ook, sterker nog, die waren duurderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:33 schreef mrdjey het volgende:
Weet eigenlijk niet of het hier besproken mag worden (ben te lui om de FAQ te lezen)
maar heeft iemand zijn wii al laten om bouwen?
Ik laat de mijne overigens maandag ombouwen.
Scheelt weer centjes want 60 euro voor een spelletje ? is dus dik 130 gulden. Weet je hoe lang ik vroeger bezig was met dat bij elkaar sparen?
En de spellen die ik echt wil hebben koop ik toch wel. Is nu met de PC ook zo.
Waar kan je die guldens kopen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:33 schreef mrdjey het volgende:
Weet eigenlijk niet of het hier besproken mag worden (ben te lui om de FAQ te lezen)
maar heeft iemand zijn wii al laten om bouwen?
Ik laat de mijne overigens maandag ombouwen.
Scheelt weer centjes want 60 euro voor een spelletje ? is dus dik 130 gulden. Weet je hoe lang ik vroeger bezig was met dat bij elkaar sparen?
En de spellen die ik echt wil hebben koop ik toch wel. Is nu met de PC ook zo.
Dit kan de PS2 ook. Kijk maar naar God of War 2, die game is echt briljant mooiquote:als ze nu zeggen dat de wii geen gfx kan doen kijkende naar devil kings. Eet ik een hoed.
Maar het staat wel mooi een kast vol witte dvd hoesjes (ja die kan je ook los kopen)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zullen er best zijn, maar ik vind het redelijk triest. Alsof je al je spellen die je nu download gaat spelen. Ik geef liever wat geld uit en heb daardoor veel meer plezier van een spel. Net als op de pc, als je het download kijk je er even naar en dan ligt het weer stof te happen. Met een gekocht spel heb ik dat nou nooit. Overigens is 130 gulden niet veel, een snes spel kostte het ook, sterker nog, die waren duurder
Ik staar nu met 2000 Wiipoints naar de VC games. Damn, ik wil niet kiezen
Waardoor je dus zorgt dat er minder geld naar de ontwikkelaar gaat. Je kunt ook gewoon wachten op bv een racespel die je wel aantrekt. Dat mensen die downloaden altijd komen aanzetten met "ik doe er niemand kwaad mee, ik had het anders toch niet gekocht" is stierepoep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:07 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Maar het staat wel mooi een kast vol witte dvd hoesjes (ja die kan je ook los kopen)
En ik zou dan spellen downloaden die ik half/half wil hebben maar dan net zonde van m'n geld vind.
Excite truck zou ik bv als eerder downloaden.
Ben je geen Nintendo fanboy meer royquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit kan de PS2 ook. Kijk maar naar God of War 2, die game is echt briljant mooi
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben je geen Nintendo fanboy meer roy![]()
He joined the dark side of war...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben je geen Nintendo fanboy meer roy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |