Lijkt een beetje op Pandemonium voor de PS?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef MacGreagor het volgende:
http://news.spong.com/article/12086
kan dus goed nieuws zijn, hoewel ik meer hoopte op saturn vc games
is het wat of niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef depax het volgende:
zo kreeg net te horen dat deze week the godfather binnen komt ( die stond eigelijk geplanned voor de 30st) vriend die in een gameshop werkt heeft hem al.
daarom, alleen vond ik het wel vet op de ps2, gewoon de hele sfeer en dan de don...gewoon vetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef GerritL het volgende:
Als het een port is vind ik het niet zo intresant heb hem namelijk al op de pc gespeeld , was leuk maar geen topper !
Maja hij is hem eerst aan het backuppen en daarna spelen, dus meer info heb ik nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef melluk het volgende:
[..]
is het wat of niet?
wat vind die vriend er van?
is het een port, of zit er ook een heel nieuw verhaal in?
ik dacht dat de gameshop niet aan nintendo spullen deed, dat ze die in de ban hadden gedaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef depax het volgende:
zo kreeg net te horen dat deze week the godfather binnen komt ( die stond eigelijk geplanned voor de 30st) vriend die in een gameshop werkt heeft hem al.
niet de gameshop nee een gameshop in brabant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat de gameshop niet aan nintendo spullen deed, dat ze die in de ban hadden gedaan?
of hebben we het hier niet over DE gameshop
quote:Volgens het huidige beleid van Nintendo is het niet toegestaan om de officiële Nintendo Community Forums te gebruiken om je Nintendo Wi-Fi Connection ID, Wii-nummer of vriendencode (in een bericht, in je profiel of in je handtekening) met anderen te delen, of te discussiëren over andere manieren om zulke codes te delen. Om die reden zullen we berichten die deze persoonlijke gegevens bevatten van het forum moeten verwijderen.
Je moet je Nintendo Wi-Fi Connection ID, Wii-nummer of vriendencode eigenlijk alleen delen met mensen die je kent. Ook moet je deze eigenlijk alleen uitwisselen via een persoonlijke manier van communicatie, zoals per e-mail of telefoon, en ze niet op een publiek forum plaatsen.
Vergeet niet dat je NOOIT persoonlijke gegevens moet openbaren in chatruimtes of forums.
Bij Nintendo vinden we het belangrijk dat je vriendenlijst mensen bevat die je persoonlijk kent. Het zou bijvoorbeeld erg vervelend zijn als je je vriendencode voor Animal Crossing: Wild World op Internet plaatst en er vervolgens een vreemdeling je dorp binnenwandelt om jouw noeste arbeid te verpesten! Daarom zijn vriendencodes bedoeld voor mensen waarvan je zeker weet dat je ze kunt vertrouwen. Op die manier ben je van een veilige online belevenis verzekerd.
ja hetzelfde als dat browser gebeuren. Voordat ik een website heb ingetyptquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Toch blijft het maar een vreemd gebeuren. Als je nou nog leuk kon chatten onderling ofzo. Maar nee. Je kan met dat hendig sjieke toetsenbord gebeuren "een mailtje" sturen.
Na 4 woorden ben ik het al zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |